Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 11 Feb. 2014, 12:59
30
5063

Cât de profitabile sunt parkingurile de cartier din Cluj. Ce sumă au adus la bugetul local în 2013

Parkingul de pe strada Primăverii a fost cel mai "profitabil" în 2013, aducând peste 44.000 de lei în visteria Primăriei Cluj-Napoca. Pe locul doi se află parkingul din cartierul Gheorgheni.

028024_1970
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Potrivit datelor furnizate de Primăria Cluj-Napoca, parkingul de pe strada Primăverii, din zona complexului Minerva, a avut încasări de 44.152 de lei în anul trecut. Parkingul a fost dat în folosinţă şi pentru plata orară, începând cu data de 21 ianuarie.

Ca profitabilitate, următorul parking din "top" este cel de pe strada Băişoara, din cartierul Gheorgheni. În 2013, încasările din abonamentele de aici s-au ridicat la suma de 39.628 de lei.

Deşi a fost dat în folosinţă abia în vara anului trecut, parkingul de pe strada Fabricii a generat încasări de 18.283 de lei. Cel mai "neprofitabil" parking de cartier a fost cel de pe strada Mehedinţi, cu încasări de 12.043 de lei.

Un alt parking de cartier se află în construcţie, în zona Mehedinţi-Negoiu, însă lucrările se află doar în stadiul incipient. Mai precis, în acest moment se lucrează la rebranşarea conductelor de apă care au fost deviate.

Articole din aceeasi categorie
Duminică, 19 noiembrie 2017, ora 23.59, este ultima zi din etapa de vot final din cadrul procesului de Bugetare participativă Cluj-Napoca 2017, primul proces de bugetare participativă online din Român
15 Noi. 2017
15:25
2
Circulația pe strada Câmpeni din Cluj-Napoca s-a reluat pe dublu sens începând din 8 noiembrie.
08 Noi. 2017
15:29
1
1.740 de arbori cu balot vor fi plantați în Cluj-Napoca până în luna martie a anului viitor. Primii arbori au fost deja plantați pe câteva stă și în curțile unor școli din oraș.
01 Noi. 2017
14:50
0
Primăria Cluj-Napoca propune acordarea denumirii de Piațeta ”Jean Calvin” zonei care găzduiește statuia Sfântului Gheorghe, cuprinsă între Biserica Reformată și Liceul Teologic Reformat.
31 Oct. 2017
09:57
11
Primăria Cluj-Napoca a aprobat în acest an 431 de locuri pe domeniul public pentru comercializarea florilor şi lumânărilor cu ocazia zilei de 1 noiembrie.
24 Oct. 2017
12:59
0
Celebrul Sting va concerta marți la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca.
16 Oct. 2017
10:13
2

Post new comment

Comentarii

Este simplu: dat fiind ca parkingul Primaverii a costat 15 milioane de lei, si se incaseaza 44 mii de lei pe an; inseamna ca in 340 ani vom recupera banii contribuabililor investiti.

Ai dracu de comentaci,, nu va place Clujul asai?E mizerabil si vai de mama lui, asai? Dar va place sa va mandriti cu el in fata miticilor, a moldovenilot si uneori a strainilor! Mizerii ordinare de oameni!

Rentabile dar cum ? Parkingul de pe Fabricii : luminile nu functioneaza la majoritatea palierelor de nu poti baga cheia in usa masinii, pe scari uneori nu functioneaza alteori nu poti sa stingi lumina dar ea se consuma si costa ( pe exterior au ars luminile vreo 10 zile si ziua ) la sesizari raspunsul este ca" stim dar firma care da garantia e la Constanta" ; pe caile de acces ( scari , lift, aleile din parking si zona verde din jur ) e mizerie ca nimeni nu face curatenie iar chiriasi au obligatia de a mentine curat doar spatiul inchirat ( cel de sub masina ) . Sigur pretul abonamentului este rezonabil dar poate mai bine cu 10-20 lei lei in plus si totul sa functioneze ca la carte. Ar merita sa filmati un pic in parking si sa discutati cu locatarii blocurilor din jur . Din pacate nu s-a rezolvat problema masinilor de sub ferestre ca in parking sunt de la alte blocuri ( sute de metri distanta ) multi din cei din blocurile limitrofe parcand pe trotuar ca s-au mutat s-au au cumparat masina dupa darea in folosinta a parkingului asa ca stau cu masina afara dar suport galagia , fumul masinilor celor ce stau in alta parte , dupa ce au suportat si santierul vreo 3 ani.

NOI CREDEM CA MAI RENTABILAE SUNT PARCARILE MARCATE DE PRIMARIE PE TRECERILE DE PIETONI (vezi zona liceului de Informatica!) SI CELE DE PE TROTUARE (vezi strazi din cartierul Gheorgheni!).

Ai uitat de cele de pe Primaverii dintre pod Calvaria si str Gr. Alexandrescu. Din trei treceri pe o portiune de 150 de metri doua incep intre parcari marcate de primarie.

Mereu o sa existe clujeni nefericiti si frustrati de ceea ce ii inconjoara! Clujul s-a modernizat foarte mult in ultimii ani, s-au facut o gramda si din cauza asta suntem in top...si tot nu e bine! Daca se face nu e bine, daca nu se face, iarasi nu e bine, nici cum nu e bine....pe voi e bine sa va lase omu in pace, sa traiti in lumea voastra de frustrati! Clujul are nevoie de optimism si de oameni dedicati nu de frustrati care au tot timpul un pai in fund ca oricat se face nu e bine! Nu va place...PLECATI...VALEA...EJECT...GET OUT!

eu locuiesc in grigorescu unde nu exista nici un parking din pacate ,ar fi loc in capat str donath cu str paul ioan unde sunt sunt 30 de garaje de tabla dar din pacate masinile sunt afara pe trotuare pt ca in garaje sunt depozitate haine bauturi tot felul sunt oameni care au garaje fara sa aibe masina si au facut in garaje tot felul de magazi ,trebuie stricate garajele pt ca sunt a primariei si construit un parking

Cand evaluezi eficienta, te raportezi la acelasi criteriu de evaluare.
Deci, profitabil fata de ce anume?
1-Au fost impartite veniturile respective la numarul de locuri din acel parking si comparate parkingurile intre ele ca venit/loc? Ar fi fost o evaluare.
2-Au fost comparate veniturile care ar fi putut fi obtinute din parcari pe zona respectiva/loc inainte de constructia parkingului cu cea de dupa pentru fiecare din parkinguri? Ar fi fost o alta evaluare.
Fara criterii clare, voi ati aruncat niste cifre si noi... citat din Dumitru Dragomir: "Suntem tara in care toti isi dau cu parerea".

voi astia care criticati mereu, ori sunteti profund nefericiti, n-aveti nicio buucurie pe lumea asta, ori va uitati toata ziua la antene care v-a indobitocit si manipulat astfel incat nu mai distingeti binele de rau...Trezeste-te, VOTANTULE!!!!!!

Suntem foarte treji daca iti raspundem!
Ne vom uita la sugestia ta de acum incolo, numai labe1 !
Hahaaah!
Deja suntem fericiti numai cand ne gandim la asta!

pt ca rom-ul (romanul) e atat de comod, incat si-ar trage masina in living, normal ca nu se va deplasa 2-3-5 sute de metri sa-si parcheze masina in parking. La un abonament atat de mic, ar trebui amenzi de minim 1000 euro pt toate masinile care parcheaza pe carosabil si trotuar in zonele fara parcari delimitate! si atunci vor deveni si "profitabile" dupa cum sugereaza articolul.

Banii incasati nu acopera intretinerea si paza parcarilor, ce sa mai vorbim de amortizarea investitiei si profit. Autorul are idee ce inseamna profit?
Dupa parea mea parcarile supraetajate sunt o imensa risipa a banului public - atat timp cat nu se recupereaza investitia. Beneficiaza cateva sute de cetateni iar restul traiesc in acelasi Cluj mizerabil fara strazi asfaltate, spitale moderne, transport in comun decent.

Cred ca mai interesant ar fi sa se dea gradul lor de ocupare, e un criteriu mult mai clar. Ce ma mira e ca parkingul de pe Primaverii e dat la plata cu ora, in timp ce strazile din jur (Mehedinti, Bucegi, Tazlau) sunt inecate de masini, zi si noapte. Eu cred ca atata timp cat in parkingul ala nu se ocupa toate locurile (cu abonament), ar trebui instituite cateva zone de "oprire interzisa" pe strazile mai sus mentionate. Nu de alta, dar nu e normal sa nu poti merge pe trotuar ca pieton, iar locurile din ditamai parkingul sa zaca goale.

Stimabile Mihai, chiar daca nu sunt profitabile, ajuta la decongestionarea strazilor de masini parcate peste tot. Esti plin de invidie si venin.

Intr-adevar investitiile pt ridicarea parcarilor sunt foarte greu de amortizat! Dar cu restul nu sunt de acord cu tine CLUJEAN FRUSTRAT ce esti!! Cum poti sa spui despre Cluj ca e mizerabil?Strazi neasfaltate?Fara spitale moderne?Fara transport in comun decent? Du-te te rog si fa o tura prin oras si casca ochii mai bine! In ultimii 10 ani Clujul a explodat in dezvoltare! Unde dracu ai vazut tu Clujul asa de mizerabil?Chiar de ceva vreme am auzit la TV despre Cluj ca este cel mai curat si modern oras din Romania, a depasit si Bucurestiul la capitolul ordine! O groaza de strazi si trotuare au fost asfaltate si continua se se asfalteze! Spitalele din Cluj, Mures si Bucuresti sunt cele mai cautate din toata tara! Transportul in comun a fost modernizat in proportie de 80-90% si continua sa se modernizeze! Unde traiesti prietene, in padure la munte, in ceva scorbura sau n-ai mai iesit din casa de vreo 10 ani?

:))) aberezi la greu :)))
- cluj-napoca E un oras mizerabil (plin de praf si noroi). mai umbla si tu prin zona mihai viteazu si apoi mai vorbim.
- strazi neasfaltate? nu chiar, atata doar ca si cele asfaltate sunt pline de denivelari si gropi.
- spitale moderne? ma faci sa rad cu lacrimi :))) du-te in germania si o sa vezi spitale moderne, nu mizerii gen "chirurgie 2" si din astea.
- a "explodat in dezvoltare"? dezvoltare la ce? la blocuri aiurea prin buna-ziua?
- transport in comun? inca mai sunt trolee si autobuze obosite din anii 70. avem 2 tramvaie "biban mov" si gata, transport modern? plus ca abonamentele la transport sunt EXAGERAT de scumpe. du-te in bucuresti si o sa vezi ca sunt mult mai ieftine.

Ma mir cum de nu ai facut comparatie cu America sau cu orasele din China care sunt in continua dezvoltare de zeci de ani! Tu vorbesti prostii mai mari ca tine! Cat de mizerabil era Clujul acum 10 ani si cum e Clujul azi? Clujul este unul dintre cele mai curate si ordonate orase din Romania! De ce toata lumea trage la Cluj? Apoi, compari spitalele din Cluj cu cele din Germania: cum dracu sa faci o astfel de comparatie?! Romania si Clujul, a intrat in dezvoltare de vreo 10 ani in coace,(restul de 14-15 ani dupa comunism s-a furat), iar Germania este in continua dezvoltare de vreo 60-70 de ani(de dupa al 2-lea razboi mondial)! A dat dumnezeu si ai iesit si tu putin din tara si ai vazut lumea si gata frate ai aspiratii de nobili deja! Apoi spui ca dezvoltarea pentru tine inseamna blocuri aiurea in buna-ziua!Pentru mine dezvoltarea incepe de la simplele mall-uri, care nici alea nu le aveam inainte (unde isi fac simtita prezenta zeci de firme, care au creat sute si mii de locuri de munca), apoi continuam cu alte zeci si sute de firme care investesc in orasul Cluj-Napoca si care creaza mii de locuri de munca platite mult mai bine decat in celelalte orase ale Romaniei + stadion modern(inainte aveam si noi un amarat de stadion si ala se prabusea cu noi) si sala polivalenta + modernizarea liniilor de tramvai + modernizarea parcului central + modernizarea pietonalelor din centru + modernizarea cladirilor din centru + zeci de parcuri pt copii + modernizarea strazilor si trotuarelor + modernizarea mijloacelor de transport in comun (am specificat ca in proportie de 80-90% si inca se conditnua) + constructia de parkinguri + modernizarea aeroportului + etc + etc!! Si daca nu esti de acord cu cele spuse mai sus, esti orb si te pot numi doar un roman frustrat, care oricat s-ar face nu ii convine nimic niciodata! Fa comparatie cu restul oraselor din tara, nu fa comparatie cu Germania si alte tari dezvoltate cu economie proprie de zeci de ani!Sa faci o astfel de comparatie e ca si cum ai face comparatie intre un Logan si un Mercedes,; comparatia prostului!

iar aberezi. cred ca esti de la primarie de faci aici atata propaganda.
- aici ai nimerit-o: clujul era la fel de mizerabil acum 10 ani precum e acum.
- clujul oras ordonat? cu autorizatii de constructie date aiurea, gauri lasate in strazi de eon gaz.
- are si clujul 2 facultati de IT si gata, toata lumea trage la cluj? :)))) tare asta. prietene, lumea trage la bucuresti, acolo se da ora exacta.
- daca pt tine dezvoltarea unui oras se rezuma la mall-uri... eu credeam ca se rezuma la: a avea spitale la nivel european, a nu trebui sa stai la cass de la 6 dimineata sa prinzi bilet, la a avea o zona centrala bine organizata pt turisti (nu plina de masini parcate aiurea), la a putea sa te plimbi pe jos fara sa tusesti de la fumul aluia cu golf 4 tdi, la a avea mai putine taxiuri ca sunt mult prea multe.
- bine ca avem 2 stadioane (pe care joaca echipe varza) dar nu avem 1 spital calumea. o sa vezi cand o sa te internezi la boli infectioase ce nivel "european" o sa primesti.
- care modernizare a cladirilor din centru? aici aberezi culminant.
- la fel de culminant aberezi si la toate modernizarile pe care le enumeri, ele inca nu s-au facut, hai lasa-ne cu campania electorala a lui boc&co.
- si da, fac comparatie cu orase ca: sibiu, brasov, oradea, care arata mult mai bine ca cluj. de bucuresti nu amintesc in mod special, ca se inflameaza unii-altii pe aici, "clujenii adevarati".

Nu stiu cat de multi mai "trag" la Bucuresti, ca in ultimii 10 ani populatia Bucurestiului a scazut iar cea a Clujului a crescut. Si s-a si construit mai mult in Cluj decat in Bucuresti (conform INS, nu pe aprecieri subiective).

Spitalele clujene sunt printre cele mai bune din Romania, asta nu inseamna ca sunt de nivel german, ci ca sunt mai bune decat cele din alte orase din Romania. Domeniul medical e subfinantat puternic, iar Clujul se descurca si el cum poate in conditiile date ... insa de bine de rau, se fac mult mai multe tipuri de interventii si mult mai complexe decat in oricare alt oras din tara asta, cu exceptia Bucurestiului. La nivel de cercetare, spitalul cu cele mai bune rezultate din tara in ultimul top ad-astra (pe 2011) era unul clujean de exemplu. Adica, cu putinii bani pe care ii au, reusesc sa faca si ceva cercetare.

Cat despre "alea 2 facultati" care ar atrage investitori, UBB e universitatea cu cea mai avansata cercetare din Romania, tot conform topului ad-astra. 18% din cercetarea universitara de stat din Romania se face la UBB (masurata dupa articolele publicate in revistele ISI). In top 20 universitati de stat din Romania pe domeniul cercetare, Clujul are 4 universitati, iar Bucurestiul doar 3, asa ca lasa-ma cu povestile dambovitene. Culmea e ca si la universitati private tot Clujul e pe locul 1, unde universitatea Sapientia are 73% din cota universitatilor private (masurata dupa articolele publicate in revistele ISI) ... sigur, la private e usor sa domini copios topul pentru ca majoritatea nu fac cercetare aproape deloc, dar uite ca universitatea asta mica privata, finantata de unguri, Sapientia, are "rezultate" mai bune decat are ASE-ul din Bucuresti (o universitate mult mai mare si mai cunoscuta).

Nu contest ca Sibiu, Brasov, Oradea ar arata mai bine decat Cluj (aratau mai bine si acum 20 de ani) ... insa nici unul din ele nu se compara din punct de vedere medical, educational, cercetare, financiar, retail, servicii, evenimente, etc cu Clujul. Nu gasesti in nici unul din ele locuri de munca de nivelul celor din Cluj, nu ai conexiuni internationale pe aeroport la fel de multe (la Brasov sau Oradea chiar deloc), nu ai concerte de nivelul celor din Cluj, nu ai evenimente sportive de nivelul celor din Cluj, etc. Sigur ca punctual mai au si ele domenii unde stau bine (festivalul de teatru de la Sibiu, muzeul de arta de la Sibiu, numarul de turisti straini din Sibiu/Brasov, sporturile de iarna de la Brasov, etc), insa, luate pe ansamblu, sunt destul de mult sub Cluj.

Iar mall-urile isi au si ele rolul lor, cand mergi in ditamai orasul turistic gen Brasov si descoperi ca nu exista nici un magazin Zara sau o Pizza Hut, e destul de trist, zic eu. Sau ca in tot orasul turistic ai doar 3 sali de cinema functionale, cand in Cluj ai 21.

- stai nu te grabi... interventii mai complexe se fac si in targu mures, daca stii ce vreau sa zic.
- iar acei putini bani, as prefera sa ii dea pe ata medicinala, sa nu trebuiasca sa imi aduc de acasa atunci cand ma internez in vre-un super spital clujean.
- dintre toate universitatile clujene, care sunt in top la ad-astra, doar 2 facultati (auto/calc si mate/info) sunt singurele care tin clujul in picioare. daca nu ar fi ele atunci cluj ar fi jos. asa ca nr de articole la ad-astra e irelevant, in cluj conteaza IT-ul si cam atat.
- veniturile clujului se limiteaza la IT si la faptul ca sunt multi studenti care le fac vanzari cluburilor si barurilor. daca nu ar fi studentii, clujul ar fi mai pustiu decat centrul sibiului duminica noaptea la ora 1.

@vlad_t Prietene, nu stiu care dintre noi vorbeste mai mari prostii, eu sau tu?...si cu siguranta nu sunt eu ala! Tin sa te anunt ca nu sunt de la primarie cum credeai! Sunt un simplu cetatean care pur si simplu vede ce se intampla in jurul lui si nu are atta ura si frustrare de Cluj(pt ca orasul asta este chiar unul frumos, placut si civilizat fata de multe alte orase din ROmania). Tu vlade faci confuzii uriase: TU COMPARI dezvoltarea care a avut-o Clujul in ultimii ani: salarii, locuri de munca, firme care investesc, modernizari care le-a avut orasul, modernizarile liniilor de transport,etc (nu mai stau sa le mai scriu pe toate inca o data) , toate acestea tu le compari cu sistemul bolnav din Romania(birocratie, coruptie, furt, bani nealocati la sistemul de sanatate, invatamant,etc). Una e porcul, alta e vaca! Ca vrei sa recunosti sau nu, Clujul s-a dezvoltat cel mai mult din toata Romania si este orasul care ofera cele mai multe oportunitati in toate domeniile, dupa capiatala! In ceea ce priveste ca nu ai tu ata la medic...nu da vina pe Cluj ca e de ***EDITAT***...da vina pe sistemul bolnav si comunist din Romania. In alte orase din tara, pe langa ca trebuie sa iti aduci ata de acasa, trebuie sa iti aduci si acul si patul si medicamentele tot de acasa! Inca la Cluj mai e cum e...dar tu nu ai fost in spitale precum cel din Botosani spre exemplu, unde imi povestea cineva ca pe langa ca vorbeau atat de imputit medicii cu pacientii, ii si lasau sa moara pe coridorul spitalului, iar cand a venit la spitalul din Cluj, nu i-a venit sa creada cat de civilizati erau! Deci inca o data te rog nu confunda dezvoltarea orasului cu sistemul bolnav din Romania! Ce vina are Clujul ca s-a "nascut" intr-o tara ca asta? Daca nu iti place Clujul, atunci pleaca de aici, pleaca in Bucuresti la mitici, nu te tine nimeni legat aici!

- Da, Targu Mures face interventii medicale complexe, de un anumit tip. Clujul face multe tipuri de interventii complexe, asta e diferenta.
- Primaria nu finanteaza spitalele (daca nu sunt in subordinea ei), primaria trebuie sa-si vada de parcari ... spitalele sunt finantate de guvern, din banii dati de cetateni pe asigurarile medicale. Primaria n-are nici o treaba cu asigurarile de sanatate.
- Asa crezi tu ... ia vezi ce fac cei de la UBB psihologie de exemplu (cu al lor proiect de realitate virtuala) sau unde lucreaza profesorul-doctor care lucreaza la sangele artificial ... nu cumva la facultatea de chimie? Sau vezi daca nu cumva cei de la UMF lucreaza la un proiect de ameliorare a efectelor secundare ale citostaticelor. Sau vezi care sunt printre cele mai tari universitati de design vestimentar sau academii de muzica din tara. Sau vezi cine a dat cei mai bine cotati artisti plastici romani contemporani in anii recenti (majoritatea celor de la Fabrica de Pensule), nu cumva UAD? IT-ul iese in evidenta, dar e departe de a fi singurul produs de valoare al universitatilor clujene.
- sa zici ca veniturile Clujului se limiteaza la IT e stupid ... firmele de IT din Cluj, toate impreuna, au cifra de afaceri 10% cat cea mai mare firma din Cluj, MOL. Si sunt tot minore cand le compari cu Banca Transilvania, Terapia, Energobit, Emerson sau Fujikura. De fapt cele mai mari firme de IT clujene gen Endava si iQuest abia fac jumate din cifra de afaceri a Farmec, iar Farmec in judetul Cluj nici nu intra in top 20 firme dupa cifra de afaceri. Chiar si Jolidonul, care merge slab in ultimii ani, e peste cifra de afaceri a oricari firme de IT din Cluj. Sigur, IT-ul nu intra la productie ci la servicii, de aici si cifrele de afaceri mai mici (rata de profit e mai mare in servicii), dar ti-am facut niste comparatii ca sa intelegi unde se produc banii "grei" in judet. Si au venit si Bosch sau DeLonghi de curand, care sunt in crestere.

Iar asta cu daca nu ar fi studentii e fara sens ... pentru simplul fapt ca sunt. Si nu pleaca nicaieri. Clujul are aproximativ 400 de ani de traditie universitara (din 1581 - cu ceva intreruperi), cea mai bogata din tara.

inca niste motive pt care clujul e praf:
- daca spitalele sunt finantate de la guvern, atunci de ce lumea il voteaza pe boc? nu puteau sa voteze pe cineva de la psd astfel incat sa primeasca mai multe fonduri? si mai e ceva: daca primaria ar cere fonduri mai multe, de ce nu ar putea sa faca niste donatii in bani sau altceva catre unitatile medicale? donatiile sunt legale.
- daca treaba primariei e sa se ocupe de parcari si drumuri, atunci ghici ce? ISI FAC TREABA JENANT / NU ISI FAC TREABA! ti se pare ca cluj are drumuri ok si parcari suficiente? noroc ca au scos mercedes clasa s cu "magic body control", desi cred ca nici acela nu face fata la o "banda 1 calea turzii" sa zicem.
- la treaba cu venituri tot nu ai inteles, dar iti explic: nu e vorba de profitul realizat de o companie. e vorba de cat castiga angajatii, pt ca daca castiga mult, vor cheltui mult in cluj, deci vor stimula "economia locala". daca nu ar fi IT in cluj sau nu ar fi studenti, cine naiba ar face fata la preturile mult prea mari din cluj, raportat la calitate (aici ma refer la tot: servicii, alimente, imobiliare)

- Spitalele au niste legi si regulamente dupa care functioneaza, nu sunt finantate in functie de cine e la putere. Si, repet, primaria n-are treaba cu spitalele.
- Exista vreun oras care sa aiba mai multe parcari supraterane publice in Romania? Daca stii tu unul, spune-mi si mie. Daca gasesti vreo unul, te poti plange ca noi stam prost la Cluj, eu zic ca nu o sa gasesti nici unul. In conditiile in care sunt orase de peste 200.000 de locuitori care nu au nici macar o singura parcare publica supraterana, noi cu cele vreo 7 ale noastre stam destul de bine.
- Da, salariile din IT sunt cele mai bune in medie. Dar avem angajati bine platiti in multe alte domenii ... de la profesori universitari pana la medici in institutii private, avocati, ingineri, bancheri, economisti, asigurari, etc. Plus ca avem un oras in care initiativa privata e foarte dezvoltata, iar acolo fiecare castiga dupa cat munceste si ce stie sa faca. Preturile sunt reglate de piata, daca nu ar fi cerere, nu ai avea nici preturi mai mari decat in alte localitati.

Nu-i mai bine sa ramai tu in Bucuresti, in curatenie, mijloace de transport "ultimul ragnet", adica in paradisul tarii!

E prea mic abonamentul pentru parcarile de cartier, 110 lei pe an, cam atat e un abonament de parcare la sol, neacoperita. Pe de alta parte, parcarile le faci pentru a creste calitatea vietii in oras, nu pentru a face profit. Daca nu faci parcari supraetajate, vin alti cetateni si se plang ca n-au loc de parcare sau ca trotuarele sunt pline de masini.

La cati bani are clujul (putini) banul public trebui cheltuit astfel incat sa genereze alti bani. Nu avem o economie dezvoltata sa ne permitem lux pe ban public. Banii respectivi aveau mult mai mare impact daca erau cheltuiti altfel, chiar probelma parcarilor se rezolva mult mai usor prin gestiunea mai buna a locurilor exostente si eliminarea garajelor.
Mai mult de atat la incasarile de mai sus avem defapt pierderi daca se iau in considerare cheltuilile de intretinere (de amortizare nu poate fi vorba) si nu este nprmal din banii tuturor cetatenilor sa intretinem conformtul catporava sute de persoane.

De cand parcarile sunt un lux.
Si in ce ai fi vrut sa investeasca sa genereze alti bani, intr-un supermarket sau mall?
Cum adica gestionarea mai buna a locurilor existente, sti tu vreo metoda sa parchezi 2-3 masini pe un loc de parcare? Sau ai impresia ca raman locuri de parcare neocupate, mai ales in cartiere?
Per ansamblul tuturor locurilor de parcare din oras nu cred ca se iese pe minus, se castiga suficienti bani din parcarile de prin centru care au necesitat investitii minime in amenajarea lor.

profitabil ≠ incasari

Poate stiti si voi sau poate vrea primaria sa ne duca de nas cu date false.

Nu stiu daca primaria vrea sa ne duca de nas prin aceste date. Cred ca este vorba ca de multe alte ori (can in 6-7 articole din 10 ziaristii astia scriu bazaconii) de un ziarist analfabet care nu face diferenta intre incasat, costuri si profit.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide