Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 09 Iul. 2015, 16:07
43
11860

Preţurile biletelor la sistemul de ticketing au fost aprobate. Cât vor costa tichetele de călătorie cumpărate direct din aparat

Consiliul Local al municipiului Cluj-Napoca a aprobat preţurile la noile bilete de călătorie ce vor fi eliberate de aparatele speciale montate în staţiile de transport în comun.

aparat
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Sistemul de ticketing, aşteptat de clujeni mai bine de un an, ar urma să devină funcţional în curând, iar consilierii locali au aprobat, joi, preţurile de călătorie valabile odată cu inaugurarea noilor aparate.

Călătorii îşi vor putea procura tichete pe o anumită durată de timp, iar cel mai ieftin astfel de bilet costă 2 lei şi are o durată de 30 de minute, perioadă în care o persoană poate circula pe orice linie doreşte. Mai jos aveţi lista cu toate variantele de preţ valabile odată cu funcţionarea sistemului modern de eliberare al biletelor:

bilet urban 30 de minute- 2 lei (valabil între prima şi ultima validare)
bilet urban 60 de minute- 4 lei (valabil între prima şi ultima validare)
abonament pe toate liniile. nenominalizat, 24 de ore- 13 lei (valabil de la prima validare)
abonament pentru toate liniile, nenominalizat, 72 de ore- 23 de lei (valabil de la prima validare)
abonament lunar pentru toate liniile, nominalizat, 60 de călătorii- 60 de lei
abonament lunar pentru toate liniile, nominalizat, 120 de călătorii- 84 de lei

În acelaşi timp, cardurile necesare abonamentelor vor costa 3 lei, cele nenominale şi 5 lei cele nominale, ambele fiind valabile timp de trei ani.

Pe de altă parte, conform unei informări făcute de CTP Cluj-Napoca la începutul acestei luni, în cazul biletelor de 2, respectiv 4 lei "odată realizată ultima validare, clientul poate finaliza călătoria până la capătul liniei, chiar dacă pe timpul deplasării depăşeşte perioada de 30 de minute, respectiv 60 de minute de la prima validare".

Sistemul de ticketing, care ar fi trebuit inaugurat în 2014, va deveni funcţional în toamna acestui an.

Articole din aceeasi categorie
Dintre acestea, 379 locuri de parcare sunt în lucru în cadrul proiectului de parking pentru locația "Primăverii 20".
21 Feb. 2019
09:30
0
Polițiștii din cadrul Poliției municipiului Cluj-Napoca desfășoară investigații pentru stabilirea identității unui bărbat bănuit de implicarea în comiterea a două furturi.
20 Feb. 2019
13:42
0
Căluțul Eston, pentru care în luna decembrie Clinica de Ecvine din cadrul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) a organizat un bal caritabil cu strângere de fonduri, a fost
20 Feb. 2019
12:46
0
Poliția Locală a municipiului Cluj-Napoca și-a prezentat recent bilanțul activității din 2018.
20 Feb. 2019
08:30
2
Luni, 18 februarie, a fost dat ordinul de începere pentru lucrările de modernizare a pasajului denivelat „Nod N”, una dintre principalele căi de acces în municipiul Cluj-Napoca dinspre Oradea și asigu
19 Feb. 2019
12:38
1
Polițiștii din Turda au identificat și reținut un bărbat din localitate, bănuit de comiterea unei tâlhării.
19 Feb. 2019
11:28
0

Post new comment

Comentarii

Citește cele mai recente știri si noutăți din IT, doar pe site-ul http://mediul-it.ro, găsești ultimele informații, poze și comentarii care includ detalii despre tot ce apartine de domeniul IT.
Va așteptam si pe facebook la adresa: https://www.facebook.com/mediulit

Jaf la drumul mare. Uitati-va aici si vedeti dovada oameni buni, cum ne prostesc CTP si primaria. Ia vedeti cat platesc cei din alte orase, mai putin de jumatate din cat platim noi si calatoresc cu autobuze noi si fara sauna. Aici e dovada

http://www.ratb.ro/abonamente.php

Jaful e acceptat, ba a mai fost si reconfirmat acest primar dupa ce a plecat linistit la Bucuresti sa devina prim-ministru abandonand oamenii care l-au votat. Dupa ce l-au aruncat la gunoi acolo a venit aici sa isi continue proasta administrare. A facut un stadion impresionant fara sa aiba o echipa care sa il foloseasca, a adus niste tramvaie si autobuze mov, probabil a ales aceasta culoare ca sa deruteze cetatenii, a zis 12 tramvaie, au venit doar 4 si alea au un foarte mare cost de intretinere, sunt defecte des, autobuzele lui mov sunt saune mobile, acum promite autobuze electrice, o a treia teapa inainte de o alta campanie electorala.

Cine e totusi de vina? Lumea pentru ca il voteaza in continuare, lumea pentru ca in nebunia lor anti-comunista sau nationalista, au ales intai pe Funar care dupa parerea mea a fost tot un primar mediocru, iar acum pe Emil Boc, doar ca sa nu iasa cineva de la "comunisti' adica PSD. Boc nu are competitie pentru ca in Cluj nu prea exista partide de opozitie. Unde nu exista opozitie, nu exista competitie, asa ca de asta isi si permit sa faca ce vor, cand vor, fara nici o frica, probabil daca va candida din nou, acesti oameni il vor vota, ii vor mai da o sansa, sa nu cumva sa vina la loc comunismul!

Un abonament la sauna costa 75 RON.

Un abonament la sauna ruginita cu duhoare de WC public. Ca pe langa alea 40 de busuri noi is alte 200 rable luate de fier vechi de afara si uzate la maxim si jegoase. Conditii de-a-mpulea, preturi mai mari ca oriunde

Cam scumpa sauna...Cred ca n-am sa o mai folosesc.

E bine ca au aparut biletele de o calatorie, cele de 30 de minute sunt defapt de o calatorie pentru ca teoretic poti petrece si doua ore in acelasi autobuz, iar cu 4 ron cumperi doua bilete de o calatorie si asa e exact ca inainte. Nu inteleg totusi de ce cineva ar cumpara un bilet cu 4 ron de 60 de minute, in loc sa cumpere doua de 30 daca tot nu conteaza perioada in care te aflii in autobuz(e), cel mai bine era daca cel de 60 de minute era 3 RON, astfel unii ar fi cumparat aceste bilete ca sa schimbe intr-un interval scurt de timp doua autobuze.

Despre abonamentele limitate la numarul de calatorii, sunt total de acord domnilor ca sa nu se mai exagereze cu plimbarile in fata si in spate cu autobuzul de la un supermarket la altul, totusi ca sa fim corecti trebuie limitate si numarul de calatorii pentru pensionari si pentru studenti, cine are nevoie de mai multe sa plateasca, consider ca 2 calatorii pe zi sunt suficiente pentru ambele categorii, cum si dumneavoastra considerati ca sunt suficiente pentru noi, cei care platim abonamentele.

si nu inteleg o chestie
de ce se limiteaza calatoriile?????

pentru ca se poate bre, si nu iese nimeni in strada.
pentru ca pot, tu ce crezi de ce si-au marit astia salariile si pensiile din parlament, pt ca pot si noi boboru tacem din gura.

eu nu am tacut nicodata din gura cand mi s-a incalcat vreun drept, tocmai de-aia am iesit in strada de multe ori pentru diverse subiecte... inca mi-am pierdut si un job din cauza ca mi-am cerut drepturile!! acuma sincer nu poti sa tot iesi in strada pentru fiecare prostie, ca sa nu zic mai urat, de fiecare data cand fac astia cate o nebunie, ca zilnic se intampla astfel de minuni si la nivel mai inalt, dupa cum stii. sunt prea multe probleme si prea multe chestii pentru care statul, care in loc sa te sustina si sa te ajute, iti fura banii. si omului muncitor, cel care da bani statului si il ajuta...nu studentii si pensionarii

Pai bineinteles ca trebuie sa iasa in castig cei de la Ctp...dar eu sper ca sa se finalizeze odata lucrarile la drumuri ca sa nu schimb 100 de autobuze si trolee si tramvaie, ca asa cu un abonament de 60 de calatorii sa il folosesc intr-o saptamana. Bine ca inainte cu 60 lei puteam circula cand aveam ceva de rezolvat; 2-4 calatorii pe zi mai mult sau mai putin. dar acum intr-o luna de zile pot merge la serviciu si acasa, doar 2 calatorii in baza acestui abonament, in cazul in care merg cu acelasi troleu...ca daca schimb trolee, ma repet, imi ajunge o saptamana...sau asa o sa dispara si controlorii?? o sa primeasca ei banii nostri astia ce ii dam in plus si o sa aiba munca de birou ma gandesc.

Si pensionarii, pensionarii cum au domnule? Se pot da gratuit cu bombeluzu toata ziua pana le vine somnu si le trece plictiseala?
Dar cu aia minorritarri cum facem, ca merg pe neveu' si n-are nimeni treaba cu ei, aia ce abonament si-au luat, ca vreau si eu, nu de alta???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Subscriu! Foarte deranjanta treaba cu rromii!. Trec controlorii pe langa ei nici macar nu ii intreaba de bilet. Ce sa ii dea jos.

Da, buna observatia cu abonamentele, adica cele platite de-acum vor fi cu calatorii limitate.Dar n-am auzit un cuvant despre abonamenttele gratuite oferite votantilor. Pardon, pensionarilor.

Acestea vor fi in sfarsit si ele limitate la 30- 60 de calatorii pe luna sau datul cu autobuzul prin oras va ramane in continuare principalul mijloc antiplictiseala a unora dintre beneficiarii mitei electorale deghizata in ajutor social?

Apoi Maria sa Boc ar trebui sa nu uite ca si platitorii de bilete si abonamente nesubventionate voteaza, ba mai mai mult, astia s-au mai si desteptat si nu mai pot fi prostiti asa usor ca in urma cu 4-8-12 ani. Asa ca, la preturile astea, cred ca domnul Boc va spune pa fotoliului de primar. Clujenii chiar si asa rabdatori din fire si molcomi cun sunt, nu vor accepta sa fie luati la infinit drept fraierii lui Neag sau Boc.
Chiar nu va este rusine, cu cel mai mare prtet din tara la transportul in comun?

Alte orase mari au 2 -2,5 lei ora, nu 4 lei ca si la noi!!!

Biletul prin SMS, peste tot este mai ieftin, cam la 60-80% din valoarea biletului standard, la noi, e mai scump prin SMS?!?

Apoi era vorba ca sistemul de ticketing ne va aduce bilete mai ieftine, tocmai ptr ca se elimina costurile de tiparire, stocare, distribuire si vanzare prin casierii, se elimina si salariile personalului aferent vanzarii. Asa ceva este valabil oriunde in tara si in lume, MAI PUTIN LA CTP-ul Clujean?!? Ba mai mult, costurile suportate de clujeni, in loc sa scada, cresc!!!

Un abonament de o zi era 12 lei iar unul pe 3 zile, 20 de lei, vandute de CTP, prin intermediul unei casierite care era platita sa ti-l elibereze, sa-l completeze, sa bifeze, sa noteze in registrul ceausist al ratucului toate datele din buletin, de parca cereai sa adopti un copil nu un amarat de tichet de calatorie.

Acum ca se elimina salariul angajatei respective, abonamentul a devenit, surpriza, mai scump: de la 12 la 13 respectiv de la 20 la 23 de lei?
Cum explica imparatul Neag si paradoxul asta, ca la sistemele de aer conditionat vad e expert?
Sau poate ne explica tarul Boc cum e cu matematicile, asta daca tot e sa se apropie alegerile?

de acord , cu un singur amendament: e super-optimism spre naivitate sa vorbesti de desteptarea alegatorilor in orasul care in ultimii 25 de ani a avut ca primari doar pe Funar( 12 ani !!!!), Apostu si Boc....

Cu pensionarii si sistemul de aer conditionat aveti dreptate, dar restul afirmatiilor sunt aberante, nu inteleg de ce aveti atatea plusuri.Chiar si la conditii in autobuz, e greu sa ai pretentii occidentale, cand pretul la bilete e de vreo 4 ori mai mic ca in vest, iar costurile autobuzelor sunt la nivel occidental.

Nu inteleg de ce spuneti ca este cel mai mare pret la transport din tara, in Timisoara este la fel, in Oradea si Bistrita sunt mai scumpe. De fapt, ca la taxi-uri, pretul cel mai mare este in Ardeal si Banat, nu doar la Cluj.
Unde vedeti biletul prin SMS mai ieftin, in Bucuresti era mai scump decat la caserie cand am fost ultima data.
Unde in lume ati vazut preturi diferite la biletele de la automat fata de cele la caserie, ca eu am vazut acelasi pret la casa si la automat?

Inteleg ca esti un postac, nu inteleg de ce minti. E normal sa ai pretentii si sa pretinzi conditii decente in autobuz atata timp cat vei plati pentru un singur drum de peste 30 de minute din Marasti pana in Manastur 4 lei, dublu fata de pana acum. Noi avem autobuze jegoase majoritatea secind hand, Timisoara, Bucuresti, si alte orase au super autobuze fata de noi. Si minti si cu preturile. Chiar am fost curios si am dat pe google sa vad ce preturi au in alte orase si te-am prins cu minciuna. De exemplu in Bucuresti unde faci zeci de kilometri cu autobuze Mercedes noi noute platesti 50 de lei pe un abonament lunar pe toate liniile cu calatorii nelimitate. Te rog sa-mi spui domnule postac mincinos cat platim noi in Cluj pentru un abonament identic? Iti spun eu: 125 de lei, deci de doua ori si jumatate mai scump!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Valabil si la bilete, acolo un drum te costa 1,3 lei pe cand la noi va ajunge sa te coste 4 lei sau si mai mult daca depaseste o ora!!!!!!!!!!!! Dati cautare pe google si vedeti ce preturi uriase are CTP Cluj fata de RATB si veti intelege cum ne mint astia de la primarie si CTP si postacii lor.

http://www.ratb.ro/abonamente.php

Sa inteleg ca corespondentul actualului abonament de 60 lei (lunar o linie, calatorii nelimitate) va fi 60 lei (lunar, 60 calatorii)? Buna afacere....pentru hotii de la CTP.

asta ma doare si pe mine cel mai tare, abonamentu ala lunar pe o linie.
bine ca au si o sa aiba pensionarii nelimitat gratuit pe toate liniile, iar restu clasei muncitoare plateste ca prostu.

Eu cred ca dacă vrei sa ajungi din bucium pana la ira folosești tot un "capat". Adică 2 lei. Dacă în acele 30 de minute vezi un autobuz mai gol sau te răzgândești, cobori și poți valida biletul în alt autobuz. Cu care circuli din noi cat vrei. Doar ca după 30 minute nu mai poți schimba autobuzul. Asa ar fi logic și normal.

Incearca sa faci asta si vine controlul si iti da o amenda de iti scoate din cap ideea ca poti circula cu 2 lei din bucuium pana la ira. Te costa 4 lei cel putin, copil istet

slab articol,pt.ca nu spune si preturile pe metropolitan...

deci oana acum puteam mere de pe bucium la ira cu 2 lei - de acum incolo, la ora de varf cand incepe scoala tre sa-mi iau pentru o calatorie un bilet de 4 lei...mai scump ca la bucuresti PLM!

numa de vreo 3 ori ii mai scump ca la bucuresti asa ca n-avem ce sa ne plangem :))) i-as impusca pe astia

Si uite asa lista "investitiilor bune" continua

Chiar eram curios pana unde pot sa mearga cu hotia CTP + oamenii lui Boc, acum avem raspunsul. Ca sa ajung din Gheorgheni in Manastur cu 25 sau cu 24 ma va costa CEL PUTIN 4 lei, daca nu pun la socoteala faptul ca strazile is sparte si cu aglomeratia existenta se poate depasi chiar si o ora. Am fost saptamana trecuta in Bucale si vreau sa zic ca acolo se circula bine mersi cu un bilet de 1,3 lei dintr-un capat in altul al orasului. Se pare ca ai nostri au ajuns sa fure mai ceva ca miticii. Comparatia ii simpla. Acolo dai 1,3 lei pentru un drum din Militari in Baneasa de peste 25 km, la noi vom plati cel putin 4 lei pentru 10 km. Ii astept pe postacii primariei si ai CTP-ului sa ma contrazica, dar le recomand mai intai sa verifice ce spun eu pe net inainte sa sara sa-si apere sefii

precum vezi au si aparut postacii si te injura la greu pentru ca ai spus lucrurilor pe nume. ”clujean” si ”DanT”, doi dintre postacii primariei si ai CTP se afla la post si insulta pe oricine vine si critica pe buna dreptate primaria si CTP. Astfel de specimene sunt in stare sa manance rahat pentru conducatorii iubiti si induc oamenii in eroare desi e clar peste tot, inclusiv in anuntul dat de CTP si primarie ca orice drum care depaseste 30 de minute va costa 4 lei. Sclavii sistemului nu se lasa cu una cu doua si baga pumnul in gura oricui vine cu dovezi impotriva stapinilor lor

@sorine, invata sa intelegi un text simplu mai intai. E valabil 30 de minute intre prima si ultima validare. Daca mergi cu un singur mijloc de transport faci o SINGURA validare si mergi pana la capat de linie daca vrei, indiferent de durata. Eu ma mir cati iti dau plusuri tinand cont ca dezinformezi in mod evident, e clar ca sunt multi care sunt in ceata si nu au inteles nimic din noul sistem.

@ DanT - cine face doua validari automat e dat jos controlul si plateste amenda si poate ia si doi pumni in gura. Ce faci tu e adevarata dezinformare nesimtitule de DanT

Si de ce ai face doua validari daca mergi cu un singur mijloc de transport? Zici ca s-au adunat aici sa comenteze toti cei care au picat bacul, altfel nu pot sa inteleg ce e asa de greu de inteles pentru unii ...

@DanT - Ma postacule, eu vorbeam de situatia in care trebuie sa schimbi 2 autobuze. Daca trebuie de exemplu sa ajung din Gheorgheni in Grigorescu, de unde nici nu am masina directa. Incearca tu sa validezi de 2 ori un bilet, o data in Gheorgheni si apoi in Grigorescu si vezi ce patesti. Adica nu e valabil in cazul tau ca tu oricum primesti un abonament cu calatorii nelimitate din cele oferite de gunoaiele de la CTP pt toti angajatii primariei

Ma Aline, manci ca.cat, impreuna cu aia 19 care ti-au dat plusuri (pana acum). Sunteti toti niste CRETINI care nu intelegeti nici macar un text simplu, scris in limba romana. Adica nu te va costa 4 lei sa mergi CU UN SINGUR AUTOBUS SAU TROLEIBUS din Gheorgheni in Manastur, ci te va costa 2 lei. Da' nu-i asa ca-i mai fain sa fim carcotasi si sa mancam ca.cat ??? Invatati ma pi.zdelor intai limba romana si dupa aia comentati !

Domnule asa-zis clujean, dupa cum te semnezi, eu cred ca tu ar trebui sa inveti sa scrii si sa respecti si opinia altora, chiar daca ai alta parere. Domnul Pop si-a spus punctul de vedere fara sa injure si a venit cu argumente pertinente. In schimb, tu, la cum vorbesti se vede ca esti doar un politruc parvenit sau cel mult un sef peste boacterii CTP, Ti-as putea sublinia cu rosu ca la scoala cel putin 5-6 greseli in cele 4 randuri ale tale. Iar felul in care ai terminat, ultima fraza, ei bine asta spune totul despre categoria de jos din care faci parte, cu limbajul tau de debedeu. Asa ca ai nota 1, repetentule

Ce prostii vorbesti Aline? Poti sa te plimbi 2 ore cu 25-ul cu 2 lei daca atat ii ia sa ajunga din Gheorgheni in Manastur. Biletul se valideaza o singura data/mijloc de transport. In schimb de acum o sa poti si schimba doua autobuze si sa nu iei alt bilet daca faci schimbul in jumate de ora de la prima validare. Noul bilet aduce doar avantaje si nici un dezavantaj. Doar la abonamente pot fi dezavantaje, pentru ca numarul de calatorii va fi limitat la 60 (desi mersul zilnic la munca dus-intors presupune 22 zile lucratoare x 2=44 calatorii), dar avantajul e ca cele 60 de calatorii pot fi facute pe orice linie, pana acum abonamentul de 60 de lei era pe o singura linie. In afara celor foarte plimbareti pe o singura linie, si abonamentul nou va fi mai avantajos. Ca sa nu mai zic ca o casa automata de bilete e deschisa non-stop, spre deosebire de ghiseele CTP.

Preturi nesimtite, conditii sub orice critica, autobuze, tramvaie si trolee de pe vremea lui Pazvante. Asta inseamna ratuc sau ctp cum s-au botezat mai nou. Si multa hotie. Astept cu interes sa-i mai viziteze DNA pe astia.

Ne-ar trebui gratis putin... asa ca in Grecia, nu? :)) Preturi nesimtite zici? Mai iesi putin pe-afara si vezi ce preturi sunt la transportul public... (stiu ca nu se compara) dar totusi cu ce bani crezi ca se cumpara/intretin/asigura/conduc/platesc taxe etc toate autovehiculele alea? Crezi ca aia 70 bani din Bucuresti vs Cluj e asa mare motiv de facut spume? Sa nu ma intelegeti gresit, nici nu lucrez la CTP si nici n-am rude pe-acolo. Oricum ai calcula, e mai ieftin decat cu masina personala! Mersul pe jos e sanatos...

Aia 70 de bani in minus la Bucuresti sunt SUBVENTIE extra din partea primariei, asta nu pricep cei ce se milogesc ca vor transport mai ieftin, si acum CTP primeste subventii, ei vor subventii mai mari ... doar ca alea se platesc tot din buzunarul cetatenilor, insa din buzunarul tuturor clujenilor, nu doar a celor ce folosesc transportul in comun. Si asa Boc baga o gramada de bani ca subventii catre CTP pentru pensionari (deh, asa se obtin voturile), milogii PSD vor subventii si mai mari, ca la Bucuresti, devenit intre timp orasul PSD.

Daca ar fi dupa o anumita categorie de votanti, primaria ar trebui sa le subventioneze transportul in comun, caldura, apa, gunoiul, etc si atunci totul ar fi perfect ... doar ca ar ramane zero bani pentru investitii.

DanT cum se face ca la toate articolele unde sunt comentarii in care e criticata primaria sau CTP tu apari si bagi cate 5-6 comentarii si latri ca sa-ti aperi sefii. Isi platesc bine postacii? Plus ca iarasi minti. Un bucurestean face si 25 de km cu 1,3 lei, pe cand la Cluj de 2 lei poti merge doar 30 de minute, adica vreo 5 km maxim. Ia incearca tu postacule sa mergi de ex din Manastur cu tramvaiul pana in Iris si spune-mi cum ajungi intr-o jumatate de ora. Asa ca un drum ajunge sa coste 4 lei. Fata de 1,3 lei cat e la altii! Deci la noi la Cluj e de 3 ori si ceva mai scump! Si mai minti ca la noi nu se subventioneaza transportul public? Dar din ce naiba se platesc abonamentele pensionarilor, studentilor, elevilor si a celor ca tine, angajatii primariei? Ca toti primiti abonamente gratis si impreuna sunteti peste jumatate din populatia Clujului. Mi-ar fi rusine sa fiu asa de slugoi si sa dezinformez non stop pentru a-mi apara stapanul pe piticul Boc

Bravo !
Asadar, daca vrem sa ne deplasam dintr-un capat a orasului pana la celalalt (exemplu: Gheorgheni-Manastur), atunci - la ore de varf - va trebui sa cumparam bilete de o ora sau abonament de o zi etc.
Fiindca, cu viteza actuala de circulatie, este imposibil sa ajungi in 30 minute !
Iar alta "faza" interesanta va fi, daca automatele vor avea soarta cosurilor de gunoi . . .

Biletul de 30 de minute "INTRE PRIMA SI ULTIMA VALIDARE"; vezi documentul din link-ul de mai jos:
http://actualdecluj.ro/veste-buna-daca-circuli-cu-troleul-de-saptamana-v...
Adica poti schimba mijlocul de transport timp de 30 de minute. In cazul in care calatoria e 50 de minute NU trebuie alt bilet(sau bilet de 1h), ci e ok cel de 30.
Cel putin asa reiese din documenul de mai sus. Ar trebui sa si fie asa. Altfel e jaf.

Din pacate, "comunicatul" citat de dvs a apare pe site-ul unui ziar online, nicidecum pa cel a CTP (ratuc) sau al Primariei.
Pana la o comunicare OFICIALA ma gandesc la variantele cele mai aberante posibile, fiind vorba de . . . politicianisme, ca autostrazile.

Scrie asa: "odata realizata ultimar validare, clinetul poate finaliza calatoria pana la capatul liniei, chiar daca pe timpul deplasarii depaseste 30 de minute, respectiv 60, de la prima validare"

Vreti sa spuneti pretul biletelor si abonamentelor pentru sauna.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide