Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 18 Ian. 2013, 09:42
28
9401

Cum o ţin în gazdă pe Elena Ceauşescu

Nu pe aia academiciana, ci pe cumnata Împuşcatului. Îl mai ţin în gazdă şi pe nu'ş'ce ministru de pe vremea comuniştilor, pe Cotabiţă îl mai ţin, plus nevasta lui Petre Roman. Geoană e şi el pe acolo: stă în 8 camere, plăteşte chirie de peste 3.000 de euro şi spune că n-are bani de casă – da' la Prima Casă oare de ce nu încearcă?

cum o tin gazda pe elena ceausescu
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Sunt mulţi. Statul îmi spune că musai să aibă grijă de ei şi de aceea impozitele mele sunt esenţiale. A inventat RA-APPS ca un fel de colonie – adică statul român alege periodic nişte supravieţuitori de lux.
Pentru ei musai să plătim – zice statul.

Şi de-aia zic şi eu: orice voi face de acum înainte va fi pentru ascunderea banilor cuveniţi statului. Nu ştiu cum, poate voi face un cont în care voi vărsa sume lunare, strâng ban pe ban şi când statul va fi onest faţă de mine m-oi duce cu sacu' de bani: na mă banii cuveniţi, acuma că ţ-o venit mintea la cap.

Altă soluţie nu-mi trece acum prin minte. Indiferent ce aspiraţii ai, statul ţi le pune dinapoia nevoilor lui. Indiferent cât plăteşti, statul îţi aruncă aceleaşi firimituri – ca şi când ai fi asistat social. Îl aud între timp pe Nicoaescu la tv: ăsta crede că banii plătiţi pentru Sănătate nu-s asigurare, ci bani pentru solidaritate. Şi cu mine, dacă intru în spital, cine mama mă-sii va fi solidar?: farmacistul de la care-mi cumpăr aspirina? firma căreia-i plătesc faşa sterilă? - că nu te poţi duce cu mâna goală într-un spital.

Îl mai aud şi pe Blaga cum se tânguie că-i musai o lege a RA-APPS-ului: că Blaga săracu' nu la putere a stat atâţia ani...

De fapt, statului român nu banii, investiţiile străine, infrastructura sau holdele de grâu îi lipsesc, ci onestitatea. Politicile prin care, onest, să mă facă şi pe mine onest. N-a fost niciodată partener pentru mine sau bunicii mei plătitori de impozit, ne-a considerat – şi pe mine şi pe tine şi pe ei – furnicuţe lingave, de muncă.

Nu văd cum s-ar putea schimba – din tot ceea ce am citit văd că a fost aşa mereu în România. Nu corupţie, cât lenea de a intra în istorie a celor care-ar fi trebuit, zilnic, să reconstruiască o ţară pentru toţi. Minciuna pusă în manuale, cataloage cu Românii pentru export, sărăcie şi şmechereală în interior.

E pur şi simplu obositor: să lupţi cu ce? Să dai în ce? - cu pumnii în pereţii de vată? Să spui că ai plăti impozite duble doar cu condiţia să meargă bine lucrurile? - cui i-ar păsa?De-aia cred: România nu de reformă mai are nevoie, ci de o trântire la pământ şi reconstrucţia din temelie: dar şi la proiectul ăsta, pun pariu, tot se vor găsi nişte pungaşi  ca să fure nişte cărămizi.

Voteaza articolul
Nici un vot
Articole din aceeasi categorie
Parafrazarea numelui unui celebru film mi se pare sugestiv pentru emoţia trăită la întâlnirea cu generaţii de elevi şi dascăli de la prima şcoală.
15 Iun. 2018
07:45
1
Știu, serviciul de urgență e gratuit în România.
09 Mai. 2018
10:21
4
Să ne imaginăm următoarea scenă. Băieții de la Arsenal înfulecau fripturi cu cartofi prăjiți când Wenger poposea în Insulă venind din îndepărtata Japonie, prin 1996.
26 Apr. 2018
15:53
1
România este pe ultimul loc în ceea ce priveşte siguranţa drumurilor din Uniunea Europeană.
16 Apr. 2018
10:00
7
Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3. Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3.
02 Apr. 2018
11:14
7
"...suntem obligaţi să finalizăm autostrada până în 2016, pentru că am reuşit să o introducem pe alocarea financiară 2007 - 2013.
26 Mar. 2018
11:12
7

Post new comment

Comentarii

http://www.youtube.com/watch?v=zEtArwPiEoo

Tine-i ma Sabine ca si ei te-au tinut pe tine de-ai crescut mare!
Candva si tu ai "supt la tatuca" !
Acu de ce esti rau? Te-ai facut al naibii?!?!?

D-lor tot ce se intampla in tara asta e o mare porcarie si cauzele de baza tot in comunism rezida. Pana cand statul nu va privatiza tot ce are tot cu porcarii de astea ne vom trezi. Cand totul va fi privat atunci vom reusi intr-o zi sa avem si politicieni care sa reformeze statul astfel incat sa-i dea doar rolul de arbitru. Asa cand acolo sunt mii de interese, ce politician va avea curaj sa faca reforme. Ziceati de Blaga si PDL dar credeti ca Ponta se va apuca sa dea in Petre Roman si altii? Nu! El vrea sa-i fie lui caldut si vrea un viitor luminos in politica iar pt asta cel mai importat in Romania e sa nu-i superi pe cei cu influenta. Pe cei care chiar iti pot pune piedici.
Doar in ziua in care tot ce e acum la RAPPS trece in privat, CFR, Tarom, Oltchim si tot tot ce mai are statul trece in proprietate privata (dupa modelul aplicat de Margaret Thacher in UK) abia atunci un politician isi va putea permite sa adopte o atitudine diferite. Dar asa cum sunt lucrurile acum totul e o mlastina care duhneste. Tot ce sper e ca cei de la FMI sa nu se lase adormiti de cantecele de sirena ale unora precum Dragnea si Fenechiu si sa impuna in continuare privatizari.

stimabile, nu se vede că de 23 de ani se tot privatizează? ce are? aaa ... că nu se stiu administra CORECT interesele firmelor de stat? Că nu se pedepseşte cu ocnă hoţia, furtul şi minciuna, căpuşirea şi toţi băieţii deştepţi? Ce ne'a adus privatizarea mult lăudată? O economie ca pondere de 0,ţ % din economia UE, oameni care nu au de lucru şi datorii imense. Cîţi investitori strategici au venit? ZERO, domnule! Au venit cîţiva şi au ras totul, că deh concurenţa trebuie stîrpită să facă loc globalizării. Bieţii români cît au putut fi de creduli. Şi încă mai visează. Domnule, statul acesta are legi, există legi ale UE, se aplică? Da, dar legile sunt pentru căţei, le dăm peste bot pînă le iese sîngele şi aşa'i învăţăm să steie sluj (sau slugi, dacă potriveşte mai bine discuţiei) Sunt multe de spus şi presupun că m-aţi catalogat deja comunist sau comunistoid. Şi nu mă interesează asta. Că tot rău ne merge la toţi. Nu din vina unor ideologii ci din vina lipsei de verticalitate în români. Din lipsa curajului de a spune nu, de a nu adula nonvalorile, la urma urmei din lipsa respectului faţă de noi înşine. Sunt prea multe de spus. Revoluţia trebuia făcută în capul fiecăruia şi abia apoi înlăturat sistemul. Că de 23 de ani numa de greaua moştenire auzim şi de hoţii.

Oh dar vai! Lasati lasati! Stiu placa asta veche. Voi toti cei care aveti un loc caldut la stat si scoateti pe gura orice numai sa nu se privatizeze.

Stimabile eu iti spun atat: da s-au facut privatizari nefericite si nenorocite dar asta din cauza politicienilor corupti. Ce trebuie sa stii tu e ca dupa privatizari cu partneri seriosi lucrurile au inceput sa mearga mult mai bine si pt angajati si pt bugetul de stat. Vrei exemple? Iti dau: Petrom, BCR, Dacia, Ford, Romtelecom, Holchim, samd. Si sa nu-mi vii sa-mi spui de Mechel sau altele ca si acolo lucrurile au mers pana a venit criza. Un lucru e clar. Nimeni nu are grija de o companie cum o face un patron privat. Tot ce e la stat e vaca de muls pt politicienii corupti si pentru sefii si sefuletii de prin companiile respective. Trebuie terminat odata lantul slabiciunilor. Prin privatizare in masa. Cine rezista pe piata bine, cine nu asta e. Vorba lui Darwin: adapt or die. Asta economic vorbind si despre firme nu despre oameni. Deci sper ca FMI sa oblige cat mai curand guvernul sa privatizeze tot CFR-ul, Tarom, Oltchim, Posta, mine si tot ce mai are. Iar vilele si toate imobilele RAPPS sa le vand si sa plateasca despagubiri la cei care au avut proprietati nationalizate si nu le-au fost inca returnate.

suntem o natie care nu avem principii, suntem axati doar pe interese, indiferent de natura lor

Astea participă la noaptea minţii. Nu e problemă că a fost aprinsă lumina acum în ce priveşte chiriaşii statului, dar sunt atâtea alte lucruri (şi de atâta vreme) care compun starea "normală" de "jaf şi cotropire": nimicnicie umană, minciuni sfruntate aruncate cu nonşalanţă superioară în feţele noastre, hotărâri luate şi aplicate împotriva naţiunii fără cea mai mică urmă de bun simţ (ba chiar dimpotrivă) şi multe altele, încât creierul uman este depăşit. Preferă să se retragă într-un colţ pentru a nu fi supus imploziei.
De aceea nu putem reacţiona perpetuu şi punctual la tot ce se întâmplă rău. De aceea nu mai avem decât câte o reacţie mai anemică sau mai ascuţită doar la câte un subiect-două. Şi din starea asta nu vom ieşi decât cu măsuri radicale (adică radicale!) când ni se vor trezi conştiinţele ("va exploda mămăliga") deoarece ei nu ne lasă nici o altă şansă. Am zis!

dvs credetzi in ´´revolutzie´´?
dupa acest eveniment dvs (presupun)si multzi altzii platitzi revolutzionarii!
in opinia mea,dvs platitzi ca sa existe minciuna.minciuna asta impreuna cu multe altele mentzin statul romanica.dvs platitzi,iar asha va putetzi simtzi bine ca sintetzi rumin.
sa ne intzelegem,subiectul 89 inca nu e lamurit,ash zice io in detaliu.
iar omul numit cetatzean rumin traieshte descurcindu se,obicei invatzat si de cei care nu il cunoshteau inainte de 1918.creerul uman nu este depashit ca sa se retraga intr un coltz!!cum spunetzi;creerul cauta sa supravietzuiasca si intra in sarabanda coruptziei

Citindu-va articolul d-le Gherman, ma intreb, oare sunteti nou nascut ? Pe toti cei nominalizati de Dvs, ii tinem in chirie de 20 de ani, iar acu, daca un oarecare prim ministru a declarat ca vrea sa faca ordine in acest domeniu, asta va determina sa incepeti greva fiscala ? Pana acum, ce ati facut ? Sau ne revoltam, doar atunci cand cineva aprinde lumina si observam ca totul in jurul nostru era jeg si mizerie ? Deci in opinia Dvs, baiul e ca a aprins cineva lumina ?

Mr.Z: că prim-ministrul a dat publicităţii numele acestor români "speciali" e foarte bine şi nu ăsta e subiectul. "greva fiscală" clamată de mine e abordarea mea personală vizavi de un stat care a preferat să ascundă 20 de ani gunoiul sub preş - şi deci nu-i bai că a aprins cineva lumina: e chiar demn de laudă. rămâne întrebarea eternă însă: dacă banii mei sunt folosiţi sau nu corect de statul român.

Banii dvs, cat si ai mei, si ai celorlalti, vedem cu ochiul liber cat de bine au fost utilizati in acesti 20 de ani: De aceea avem sosea de centura, autostrazi, sistem de sanatate, de invatamant, atat de performante !
Dar, pentru a fi sinceri pana la capat, eu sunt la fel de indignat si de alte persoane de pe aceeasi lista, pe care ati prezentat-o (probabil neintentionat) trunchiat - de ex. l-ati omis pe dl. Adrian Severin, pe dl. Funeriu, si poate si mai enervanta prezenta pe aceasta lista a unui dintre cei mai bogati romani - dl. Ion Tiriac

Mr.Z: e adevărat ce spuneţi. PS: nu am omis intentionat pe nimeni, dar sunt vreo trei sute de "supra-români" pe lista RA-APPS: şi i-am ales pe cei mai "ciudaţi" - ce funcţii publice or fi avut cumnata lui Ceauşescu, Cotabiţă şi celălalt, ministrul comunist? se înţelege că nu e moral nici pentru Severin, Ţiriac (care a declarat că plăteşte chirie lunară de 27 000 de euro pentru terenul din jur plus dependinte - totuşi) sau Funeriu. personal, nu cred că există mai mult de cinci oameni în ţara asta care să merite, prin funcţie, astfel de protocol. şi: am scrsi abia acum pentru că abia acum s-au dat publicităţii listele :)

OK ! Imi parea ciudat ca toti cei nominalizati, erau din aceeasi barca, si as fi dezamagit sa constat ca si dvs sunteti partizan.
S-acu, hai ca vine sambata, sa ne mai relaxam si noi !

Nici vorba.
Baiu ii ca le-am aflat doar acum. Si nu e meritul celui care a aprins lumina ci bezna eterna care zace pe tributul pe care Transilvania Banat si restul il platesc Inaltei Porti de la Bucuresti. Aici nimeni nu vrea sau nu poate sa faca lumina. Conspiratia tacerii in jurul acestui subiect, (dar si altele ) e deplina.
Intr-un fel, ai dreptate, noi ardelenii suntem ca noii nascuti. Astazi am aflat asta. Imagineaza-ti ce vom afla maine.

"ii tinem in chirie de 20 de ani", de fapt din 1918, pe deasupra le mai si platim chiria si diurna si toate cheltuelile...

Daca nu citesc toata propozitia, iti dau dreptate, dar daca o citesc in integralitate, ma indoiesc ca d-l Geoana se nascu-se in 1918... Generalizand, Ra-apps, s-a infiintat in 2005

Cateodata vorbim paralel. De fapt ai dreptate, daca te referi la Geoana&co. si/sau RAAPPS, insa persoane intretinute din bani publici, platiti din banii si a ardelenilor sunt "doar" din 18. Inainte poate erau persoane intretinute la Budapesta sau Viena :-) (si de fapt nu voiam sa Te contrazic, ci sa largesc putin categoria vizata)!

ma oameni buni;
aci ii intreb pe cei din Ardeal(nu ca n ar exista si in alta parte):
uitatzi va in jur;daca traitzi la orash sau sat si chiar azi dupa 92ani vetzi vedea constructziile pe care le au facut stramoshii noshtri,da inclusiv valahii din Ardeal:regatzenii au urmarit ca aceste dovezi ale trecutului sa fie shterse si din memorie cit si fizic;cite palate n au fost darimate,folosite de cap uri sau pur si simplu abandonate?este o politica a regatzenilor la care tradatorii ardeleni au aderat.asta ca sa fabrice noua tzara.
mic copil,ma duceau la mare;am in memorie imaginea din trenul care dimineatza intra in cimpia valaha:case acoperite cu paie(in Ardeal nu vazusem asha ceva inainte)gainile cu porcii impreuna in usha casei.....si citeam intr o zi pe aci un subiect cu:daca Transilvania ar putea supravietzui fara regat!!?ma crucesc!!dar asta e omul nou de romanica.pai localitatzili care azi se cheama orashe din regat sint ctitoriili pe care comunistii le au ridicat cu banii ardelenilor.
si cine nu shtie;planurile arhitectonice ptr edificii publice in Imperiu erau folosite in toate regiunile Imperiului;de aceea vetzi intilni exact aceeashi cladire(uneori pastreaza acelashi scop!!?)in Cluj sau Geneva,aceashi statuie in Cluj,Praga si Viena.
Transilvania a fost alta lume.azi e romanica mare

Demontarea minciunii de la RAAPS (și de la ICR) se face pentru că PSD și PNL sunt partide ale „baronilor locali”, nu sunt formate de „elite” național-centraliste, pașoptiste, ale „clasei mijlocii” (provincialii acestei „clase mijlocii” se duceau la București doar pentru a-i pupa în dos pe căpitanul comunistoid Traian Băsescu și pe procuroarea comunistoidă Monica Macovei - nu vorbesc de obiectivele lor, ci de apucăturile lor).

E mai bună furăciunea baronială decât cea „elitist-meritocratică”? Nu știu, dar parcă ar fi mai economă cu minciunile. Oricum cred că baronii vor regionaliza în stilul lor, vor schimba România.

Ardeleanul Daniel Morar a făcut de rușine tagma procurorilor atunci când a susținut un milion de voturi fraudă la referendumul pentru demiterea lui Băsescu. A procedat în stil de de politruc comunistoid. În loc să-i spună lui Băsescu: „dacă nu ești în stare să ai reprezentanți în birourile electorale care să facă sesizări fundamentate către procuratură, poți să-ți dai demisia”. Și Moraru se crede un „reformist luminat”, ca și Monica Macovei care a impus ca șefii procurorilor să fie numiți politic, „dar dă politicul răformist care are întotd'auna drăptate”, ca pe vremea PCR. Mare gândire juridică trebuie să ai ca să spui că a fost lovitură de stat când s-a apelat la vot (de-acord cu anumite nereguli juridice, eu am votat împotriva demiterii, în fond nereguli juridice există mereu, important este să fie îndreptate).

Despre „regionalistul” Boc și relațiile lui cu Traian Băsescu și Elena Udrea nu mai vorbesc. Nici despre șeful SRI.

În mod paradoxal, Moldova și Muntenia are regionaliști mai puternici (mai dezorientați, dar ăsta e specificul locului) față de Transilvania. Pentru că extracarpaticii au uitat de Bălcescu și de reforme cuziste și de alte forme fără fond, chestii preluate se pare prin Ardeal (și M.R. Ungureanu a fost votat de ardeleni). Extracarpaticii sunt mai pragmatici.

Acuma haideți cu notele negative. Îmi confirmă că am dreptate.

Subscriu si eu la initiativa dvs.d-le Gherman, mai mult, ar trebui sa organizam si din punct de vedere judiciar o actiune comuna nu individual...asa nu ne aude nimeni.
D-le dusu, aceasta forma de protest nicidecum nu este instigare la incalcarea legii.Avem dreptul constitutional sa protestam cind consideram de cuviinta...acum cred ca este cazul.
Avem nevoie sa fim solidari in actiuni constructive.

domnule draga;
cind vizitez romanica un aspect care ma loveshte la inceput sint fetzele incrincenate ale oamenilor;sint multe de spus domnule si de fapt aste este diferentza intre setarili creerashelor din romanica si lumea libera.
a fost o bleaga ironie domnule!

domnule,asta ii instigare la incalcarea legii;auzi sa nu tzi platesti darili catre statul rumin!
amu cind ruminii traiesc in armonie si tot ardeleanu ii rumin.cind am scapat de minoritatzili conlocuitoare(mai avem citziva unguri da ii aranjam noi si pe ashtia)
amu cind noi poporu am luat de la bogatzi si am dat la saraci.am eliminat clasa exploatatorilor si traim bine noi totzi exploatatzii;amu tzi ai gasit sa te legi de cei mai buni fii ai poporului?
noi,ruminii cu singe curat coboritorii de la munte si copii lor,traim astazi in romanica in casele jidanilor care ne au exploatat veacuri,in casele nemtzilor care l au dat pe Hitler si sintem mindri ca sintem rumini

ce legatura au delirurile tale cretine cu ce a scris dl. Gherman? Mai citeste articolul, sau ai gresit postarea, ce legatura are RAPPS ( asa ceva exista si in Ungaria dar se cheama altfel) cu romanii in general? SI UNGURII TAI DRAGI AU BENEFICIAT DE statul moca sau mai putin moca in vilele RAPPSului din tara,AI UITAT CA UDMR A FOST MAI TOT TIMPU LA GUVERNARE?

domnule(a) cu nick ul dus cu pluta;
poate dumneata cunoshti Ungaria mai bine ca mine si shtii ca acolo coruptzia e mare!
eu cunosc coruptzia din romanica si crede ma ca aflind de la dumneata ca si in Ungaria e mare,nu ma simt mai confortabil:parlamentarii din Ungaria ii fura pe cetatzenii Ungariei,pe mine ma fura ashtia de aci!
referitor la cei pe care dumneata ii numeshti ungurii mei dragi;vreau sa tzi spun ca eu iubesc persoana si nu grupul de persoane;eu il iubesc pe ianosh din clasa si nu toata clasa.amu io shtiu(dupa cum scrii dumneata)ca sintetzi o persoana care iubitzi patria,poporu si partidu.sa va fie de bine!
si ultimul punct:UDMR este o uniune,deci trebuie sa acceptatzi ca cel putzin ei pot fi atit de stinga cit si de dreapta,(nu ca sectele partidelor ruminesti pnl=stinga azi!!?),iar scopul lor principal este, sa se impotriveasca politicii de asimilare si distrugere a etniei lor de politica dusa de statul romanica,de asta ptr mine nu este surprinzator sa se alieze cu oricine,cu atit mai mult cu cit cum v am spus,partidele ruminesti sint pcr.

Tu chiar esti "dus cu pluta"...
Ceeace a scris e o ironie dura la adresa a tot ce inseamna azi stat.

tot nu are dea face ironia lui gherman cu faptul ca tu nu recunosti ca vau dus de nas udmeristii peste 20 de ani, adevarul doare, ustura, e ca hemoroizii pe care ii ai!

M-am referit la ironia din cele spuse de dusu.
Ca sa te linistesc, cu prima ocazie, cand am avut din cine alege, am ales si nu am votat! Dar nu cred ca o sa intelegi. Cu hemoroizii nu stiu cum e, dar ma gandesc ca tu stii....

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide