Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 30 Noi. 2012, 12:36
4
12186

Autostrada Sibiu-Piteşti rămâne în plan, nu şi traseele

Termenul de finalizare a autostrăzii Sibiu – Pitesti, care face parte din Coridorul IV Pan European, este tot mai îndepărtat. Oficialii Ministerului Transporturilor spun că numai anul viitor se va putea spune care va fi termenul de finalizare a lucrărilor şi susţin că ar putea interveni modificări în alegerea rutelor pe unde va trece.

autostrada sibiu pitesti ramane plan nu si traseele
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Prezent la Sibiu, Laszlo Sajtos, director general în cadrul Direcţeie de Dezvoltare a Ministerului Transporturilor, a precizat faptul că actualul Guvern nu vrea să schimbe întreg traseul autostrăzii pe ruta Sibiu -Braşov, aşa cum s-a luat în calcul la un moment dat, ci va rămâne Sibiu-Piteşti, cu legătură pe Valea Oltului.

"Se face un alt studiu de fezabilitate pentru această autostradă. Nu pot spune exact astăzi, dar eu nu văd un termen de finalizare decât undeva peste vreo câtiva ani de zile.La anu vom şti exact", a declarat Laszlo Sajtos.

Şeful Direcţiei de Dezvoltare din cadrul  Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii spune că pregătirile pentru noul studiu de fezabilitate se fac pentru  traseul stabilit iniţial, dar asta un înseamnă că se va respecta în totalitate vechea schiţă a rutelor.

"Rămâne aceeaşi variantă. Aşteptăm acum să se facă pregătirile pentru un nou studiu de fezabilitate  şi vom vedea. Dar, după câte ştiu, doleanţa Guvernului de acum este să se păstreze exact aceeaşi variantă, să fie autostradă Sibiu -Piteşti, despre asta vorbim, nu şi locurile prin care va trece. Vechiul traseu poate să fie valabil, poate să nu fie valabil", a mai punctat Laszlo Sajtos.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a anulat procedura de achizitie publica pentru revizuirea studiului de fezabilitate aferent autostrazii Sibiu-Pitesti în luna noiembrie. Autostrada Sibiu-Pitesti, ar urma să aibă  o lungime de 116,6 kilometri si să se construiască cu circa 3,2 miliarde de euro. CNADNR anunţa în primăvară ca autostrada Sibiu-Pitesti ar putea fi gata in trei ani (2014-2016) şi că finanţarea s-ar putea face pe baza de finantare din bani europeni.

 

Articole din aceeasi categorie
Poliția Cluj a făcut publice semnalmentele a doi bărbați dispăruți de acasă. Ambii ar fi plecat să își caute locuri de muncă în afara țării, însă nu au mai dat niciun semn de viață.
28 Iun. 2017
16:42
0
Organizatorii NEVERSEA fac recomandări pentru festivalierii care ajung la malul Mării Negre.
28 Iun. 2017
15:55
0
Un accident de circulație a avut loc miercuri dimineața, în jurul orei 00.00, pe o stradă din Turda. Șoferul, care circula cu viteză, era beat.
28 Iun. 2017
15:20
0
Un tânăr de 28 de ani și-a pus capăt zilelor. Cadavrul a fost găsit de un clujean pe un teren viran din zona străzii Gheorghe Dima.
28 Iun. 2017
14:33
0
Un accident spectaculos a avut loc în localitatea Fundătura Fundatura din Cluj. O mașina s-a înfipt pur și simpul într-un parapet de metal de pe marginea drumului.
28 Iun. 2017
14:11
2
Procurorii din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie Cluj au dispus reţinerea pentru 24 de ore a lui Gheorghe Tomoioagă pentru dare de mită.
28 Iun. 2017
11:34
3

Post new comment

Comentarii

@Clujean,

Se vede ca esti din Cluj. Un oras al fandositilor cu impresii de oameni inteligenti.. gen Boc.
Sibiu-Pitesti e cea mai buna idee, astfel se leaga si partea de sud, cu Transilvania, nu doac cu Moldova, prin Brasov. Sa bagi tot traficul pe la Brasov, e o idee stupida si se vede, din nou ca habar n-ai pe unde trece traficul greu. Majoritatea traficului de marfuri trece pe Valea Oltului. Pe DN1, Brasov-Bucuresti, e in mare parte turism. Deci, de unde scoti mai multi bani ? Din trafic international de marfuri sau din turism intern, Brasov-Bucuresti ?! Stiu ca la Cluj, oamenii nu sunt tocmai inteligenti, iar tu, ai aparut sa confirmi. Cum vrei sa se dezvolte partea de Sud daca nu e legata cu nordul si, dupa mintea ta, ar trebui sa treaca prin Brasov, sa se inghesuie toti pe acolo ?!?! Minte de Cluj... of of.

deci daca am inteles , rm-valcea dupa mintea ta nu are drept la autostrada din cauza muntilor , locuiesc in italia , din milano spre romania as putea sa fac slovenia dar nu e nimic de vazut asa ca iarna var aleg traseul mai lung cu 300 de km pe austria dar ai ce sa vezi frate prin muntii aia , deci vorbeste de clujul tau probabil nu aveti nevoie de autostrada . nu arunca in aer cuvinte ce nu au rost , gandirea ta lasa de dorit , toate oraselle romaniei sunt frumuase si au dreptul la mai bun ... citez ce ai scris ( Da' toata lumea gandeste cu curu' in tara asta.) nu cumva esti ala de gandeste cu c... . sa fim seriosi nu poti spune despe conationalli tai asemenea tampeni .. INTREBAREA e ESTI ROMAN sau ...

esti un mare *&(*&(*&(*. nici nu am cuvinte sa te caracterizez, esti sub orice speta, ai gandire de cimpanzeu.

E o tampenie sa faci autostrada Sibiu-Pitesti. Explic: oricum, e clar ca o data si o data trebuie legat ***EDITAT***u' ala de buCUResti cu Budapesta sau Viena. Si asta inseamna ca oricum trebuie sa traversezi Carpatii. Decat sa o faci pe la Sibiu-Ramnicu Valcea (unde ai 100 km de munti) si apoi Valcea-Pitesti, unde mai ai vreo 50-60 km de dealuri, mai bine te duci frumos de la Sibiu la Btasov, pe Valea Oltului (relief "ca-n palma") si mai ai 60 km de traversat Carpatii pana la Breaza. De acolo pana la Ploiesti e drum cu 4 benzi ok.

Faceti mai fratilor niste socoteli si vedeti ca iesiti mult mai bine pe la Brasov.

Da' toata lumea gandeste cu curu' in tara asta.

Atentie ! Sunt clujean si ar trebui sa ma doara-n dos de chestia asta, incercam doar sa dau un sfat unor giboni de pe la CNADNR.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide