Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Duminică, 18 Noi. 2012, 14:59
43
12776

Autostrada Transilvania nu mai poate fi făcută nici pe bucăţi

Lipsa surselor de finanţare împiedică construirea, în continuare, a Autostrăzii Transilvania. A3 nu mai poate fi făcută nici măcar pe bucăţi, prin organizarea de licitaţii.

autostrada transilvania nu mai poate fi facuta nici pe bucati
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Anunţul a fost făcut de directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj, Eugen Cecan, în cadrul Ediţiei Speciale, difuzate, astăzi la postul de televiziune Transilvania L!VE.

Ultimul tronson din autostrada Transilvania la care se va mai lucra, care are 8 kilometri, este cel cuprins între Gilău şi Nădăşel. Pentru restul tronsoanelor nu mai sunt bani, cel puţin în următorii ani. Aşa că, varianta organizării de licitaţii pentru construcţia A3 nu mai este viabilă.

“Trebuie să avem sursă de finanţare, nicio licitaţie nu se poate face fără o sursă de finanţare. Că-i buget de stat, că-s fonduri externe, că e Banca Europeană de Investiţii, ne trebuie surse de finanţare”, a declarat, la Transilvania L!VE, Eugen Cecan, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj.

Anunţul că Autostrada Transilvania va rămâne doar cu 64 de kilometri a fost făcut şi de premierul Victor Ponta, vineri, la Cluj.

Ponta a mai declarat că fonduri europene pentru infrastructură vor fi accesate, însă doar pentru Coridoarele 4 şi 9, nu şi pentru A3.

Articole din aceeasi categorie
20 august este termenul limită pentru depunerea proiectelor în cadrul primului proces de Bugetare participativă online din România.
16 Aug. 2017
15:19
3
Poliţiştii din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj au desfăşurat, în perioada 11 – 15 august 2017, acţiuni în sistem integrat pentru menţinerea climatului de ordine şi siguranţă publică pe
16 Aug. 2017
14:24
2
S-au îmbătat și s-au luat la bătaie. Mascații au fost chemați la Dej să aplaneze conflictul.
16 Aug. 2017
11:37
1
La o jumătate de an de la inaugurare, Baza Sportivă Gheorgheni din Gheorgheni a avut peste 100.000 de utilizatori.
15 Aug. 2017
17:02
4
În 4 zile de minivacanță, poliţiştii au constatat peste 3.000 de infracţiuni, au aplicat aproximativ 30.000 de sancțiuni contravenționale, au reţinut aproape 2.000 de permise de conducere și au retras
15 Aug. 2017
16:25
2
Polițiștii din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Cluj au reținut, în urma unor percheziții realizate în 8 locații de pe raza județului, trei bărbați bănuiți de tăiere ilegală și furt de arbor
15 Aug. 2017
12:57
2

Post new comment

Comentarii

eram sigur ca odata cu venirea usl incet incet se duce pe p#l@ tot , stati sa vedeti , astra e doar inceputul , sa vedeti voi tronsoane incepute si neterminate si sa vedeti autostrazi care nu isi vor avea rostul , cele mai importante tronsoane brasov-comarnic si sibiu- pitesti nu se vor face prea curand (cat va fii iliescu cu ai lui la conducere). nau nici o legatura ungurii sau romanii la faza asta , doar prostia omeneasca a noastra care ii aducem inapoi pe cei care au fost si ne-au demonstrat ca pot conduce tara ani de zile fara sa faci absolut nimic decat cativa moguli. asta e ,o sa ne bucuram de starzile pe care le avem si atat.

Eu propun ca Transilvania sa se desparta de restul tari si sa se numeasca statul independent Transilvania. Sa mearga naiba miticii cu guvernul lor!!!!!!!!

este imposibil acest lucru,maghiarii de aici se vede ca nu stau degeaba(chiar din comentu tau) si or vrea si ei o portie dupa acest lucru

Poate ar fi cazul sa organizam un referendum pentru federalizarea tarii.

Daca mai exista un ardelean care voteaza cu USL, mare minune ar fi ! Normal ca dau prioritate proiectelor din Moldova (autostrata Iasi-Tg Mures), Oltenia si Muntenia ca acolo e bazinul lor electoral, in Ardeal a pierdut intotdeauna PSD-ul. Doar si pr acest motiv voi vota PDL, chiar daca mi-e greata si de ei.

Sa crape inima in ei de mitici!

Alo Poliția,in orice stat european sunt interzise halogenele sau daruri de ceata in oraș.Ungurii stau la panda in oraș pe timp de ceata sa nu aproximativ farfurie de ceata.La noi dacă fac legi ade Calian sau tarantocii din Parlament,la ce sa ne așteptăm???

Asta ne/ar mai lipsi...sa le dam apa la moara ungurilor...

Revin, in 22 de ani de la revolutie "iubitii nostri conducatori " au reusit "performanta" de a construi cca 300 km de autostrada si absortie din fondurile europene pt. infrastructura 10%, comparativ cu Polonia 1700 km de autostrada si absortie fonduri europene pt. infrastructura 80%. Legat de alegerile din 9 Dec. indifertent cine o sa castige alegerile in urmatorii 4 ani o sa fie la fel ca pana acum.
Noi romani ( Ardeleni) nu mai stim sa reactionam la abuzurile si nelegiuirile facute de guvernanti, trebuie sa iesim in strada si sa facem "o naua revolurie", ne multumim cu putinul care il oferta clasa plitica ex: 65 km autostrada, etc.Din punctul meu de vedere PSD + PDL= PCR. Suntem codasi UE, nu mai producem nimic, totul se importa. Nu e posibil ca in 2012 un drum de Cluj-Buc 480km sa il parcurgi cu masina in 6-7 ore. Nu trebuie sa mearga nimeni la vot pt.a le da o palma clasei politice! Sunt mandru ca sunt ARDELEN!

PDL-ul sustine interesele Ardealului??? Mai copii, voi nu stiti ce vorbiti. Voi credeti ca PDL, USL reprezinta interesele dvs. ? Sorry, dar este total gresit. Cea mai buna solutie ar fi ca ardeleni, olteni, moldoveni, dobrogeni etc....romani, in data de 9 decembrie sa plecam din tara pentru o zi. Sa stam in Ungaria, Moldova, Bulgaria etc. Oriunde numai nu in tara. Si sa-i lasam pe ei sa se voteze, cacanari si hoti ordinari. Asta ar trebui sa facem, in nici un caza sa ne certam noi intre noi pentru niste imbuibati de grasi si slaninosi care si-au crescut cefele pe banii nostri munciti.

s-ar putea face autostrada dar ar trebui ca statul Român sa se imprumute vreo 2 miliarde de euro si problema este ca nu are continuare in ungaria,o alta solutie ar fi parteneriatul public privat dar problema este ca o firma care ar face lucrul asta ar scoate profit cam in vreo 30 de ani si e prea mare riscul.
Momentan sa speram ca se termina A1 ,este parte din culoarul Paneuropean si de maxima importanta pentru România si implicit pentru Ardeal,Banat etc.dupa ce aceasta va fi finalizata probabil se vor relua lucrarile pentru autostrada incepand de la granita cu R .Moldova trecand prin toata Transilvania.
Acuma daca se mai amana cativa ani acest proiect de autostrada nu este un capat de drum problema este sa se inceapa in forta si sa aiba un contract solid cu pret per.km f.bun .
si inca un lucru Unirea face puterea nu dezbinarea.(dezbina si cucereste)
va multumesc.

Hm...Mihnea tu vad ca nu pricepi "mai draga"...noi Ardelenii vrem sa traim si putem sa traim mai bine. Pentru noi Ardelenii deschiderea spre vest ar fi super tare, ar venii ungurii, austriecii, nemtii sa ne viziteze, sa skieze la noi, sa poata si amaratul de taran sa isi vanda produsele. Cu asta trebuia inceput, cu o deschidere spre vest, avem potental enorm in turism. Sigur nu ai intales nimic...."mai draga"

"problema este ca nu are continuare in ungaria" ca saracii n-o stiut pe unde s-o ia, ca nici noi n-am stiut pa unde o facem...
A1... o fi important pentru tine, da ma c.c pa cei important pt voi sudisti. Ca io platesc facturile, asa ca stai pacasa.
Dupa 92 de ani de "Unire", multam fain, vad ca putere o castigat ai din sud, de fapt doar catva din ei. Si referendumul care nu so facut atunci, ar trebui facut amu! Mai ales dupa asa o stire: Nu votati cu USL-u na-va autostrada...
Si tot despre A1, daca ar fii posibil ar ocoli si Banatu, da cine stie, poate o venii vr-un destept si-a face o varianta prin Bulgaria si Serbia si-un viaduct pasta Ungaria si Austria, ca nu cumva sa aiba contact cu tarile astea "necivilizate"...

daca nu stiai ! in parlament sunt reprezentate toate regiunile României prin alesii locali !si eu platesc aceleasi taxe si impozite ,tu ce ai vrea doar sa iei bani nu sa si platesti ?avem la conducere oamenii pe care i-am votat ,printre primii sunt niste unguri,de la revolutie sunt pe fotolii ,au partid EXTREMISTsi nu fac nimic nici pentru unguri nici ptr români(doar cer )
tarile astea <> de fiecare data cand au avut ocazia au facut macel printre oamenii din transilvania n-a contat ca sunt barbati,femei sau copii asa ca nu-mi spune mie de civilizatia lor te rog frumos.

Tu ca persoana platesti. Eu ca persoana platesc.
Tu ai autostrazi.
Eu nu!
Si daca amandoi platim la fel, Tu de ce ai? (sa moara si capra Ta)
Sau, daca platim amandoi eu de ce nu? (sa nu-ti moara capra, dar vreau si eu)
:) Iar cu partidele, daca ai tai sunt prosti, ai mei de ce nu ar fi? Ca doar si ei sunt din aceeasi tara ca si ai Tai! Si daca nu fac nimic, cum pot fii extremisti? Ca nu fac nimic exact cum nici ceilalti! Sau si celelalte partide sunt extremiste? (de cerut cer si eu multe dar nu primesc, cam asa e si cu UDMR-ul)

Daca te referi la cele intamplate in 1940, ai dreptate, Dar Te rog, mai da-mi UN exemplu!

1848 armata ungara a luptat impotriva unor voluntari in fruntea careia se afla avram iancu de profesie avocat
1919 :primul guvern comunist din europa centrala ia sfarsit dupa ce armata română elibereaza budapesta si ungaria ,Béla Kun.
austria : hitler,ungaria :horthy (best friends)
se gasesc multe asemenea din istoria neagra a ungariei, cel putin la modul in care a vrut sa-si subjuge vecinii :pe sarbi,croati,români etc.

tarile astea :Austria care-i mai arunca un "colt de paine" si ungariei,

Ardeleni !
- Cautati si selectati cu grija si cu atentie oamenii care ne reprezinta .
- Schimbatii de oricate ori este nevoie , indiferent de partidul care il reprezinta .
- Gasitii pe cei care le pasa de noi si de regiunea noastra .
Sunt ardelean , sunt mandru ca sunt ardelean si prin votul meu voi " taxa " toti securistii , traseistii , mincinosii , teparii , parvenitii si .... ( actuala clasa politica ). Trebuie sa-i schimbam pe "aceiasi" oamenii politici indiferent de culoarea politica deoarece nu au facut nimic din ce au promis . Sa vina o alta generatie si dupa patru ani sa le confirmam sau nu votul functie de realizari pana gasim oamenii potriviti .
Sunt sigur ca la un moment dat cei care vor lupta cu adevarat pentu comunitate vor iesi la suprafata,
nu doar cu vorbe , diplome si distinctii , cu fapte si rezultate . .

se bate ponta cu pdl-ul si vrea sa le demonstreze ca ai lasa cu o bucata de autostrada de nicaieri pina nicaieri, 63 km... in schimb, o sa isi faca ponta autostrada pe alt tronson, mai cu motz, sa n-ajunga la cluj. Din toata balacareala politica avem de suferit noi, prostimea. Am scapat de ceausescu caruia nu-i pasa de popor, facem ce facem, si ajungem incet la altii cu aceleasi manii. Concluzia este ca nu-i de unde... astia sintem. N-avem de unde sa punem lideri si oameni de treaba, interesati de tzara, grosul populatiei si cei dintre care alegem sefi "politici" sint de foarte slaba calitate, interesati doar de ambitii personale, foame personala de bani, sefie si putere.

Sa tot votezi cu USL-ul in decembrie. Ponta a taiat fondurile structurale ca sa dea bani la bugetari si pensii.

Clujul nu merita nimic, o adunatura de retardati aroganti! Sudul ne-a luat-o de mult inainte. Pedeleul a distrus orasul, e o mare porcarie jenanta, nu capitala culturala europeana. Numai fudulia a ramas de clujeni, pentru un jeg. Treziti-va!Sa faca autostrazi pe altundeva, clujenii pedelisti si proisti NU MERITA NIMIC: Boc ati vrut, boc sa va faca. dupa 7 mandate de boc s-au facut 50 de km jenanti. AJUNGE.

Da multa minte mai poti avea, cat de "7 mandate"...
Vezi ca prea multa inteligenta doare!

Si acum e mai bine Norina? Acum ca nu mai e nici o sansa.... un ardelean nu vorbeste asa. Daca stie cineva vreun suport, undeva unde sa mai putem vorbi, sa schimbam idei, poate niste chestii "promotionale" pro Ardeal, o sigla pe un tricou ceva sa se vada ca ne pasa de Ardeal si de Ardeleni.
Nu mai vreau sa tac!!! Vreau sa fiu liber in Ardeal!!!!

Sunt de acord cu cele 2 idei principale:
1) politicienii trebuie sa gasesca fonduri pentru a continua autostrada macar in directia Bors/Ungaria a.i. sa avem conexiunea cu vestul;
2) o anumita federalizare s-ar impune si in RO, o parte din banii produsi in Transilvania ar trebui sa ramana aici.
Intrebare: ce facem noi, cei multi, pentru a sustine cele 2 directii? Ce trebuie sa faca oamenii de business din zona?

Ba mircea si daca se sfarseste lumea nu votez cu pdl.
Sa vina altii apoi om vedea.

Apoi ma pretene, daca tie nici cand iti zic doi ca nu gandesti bine tot nu mergi la doctor, apoi ii bai mare. Ii fi ceva sudist cu mintea imuna la gandire.

Macar acum sper sa se destepte o cat mai mare parte din ardeleni care vor USL. USL ati vrut, asta aveti !
Era criticat saracul Boc (culmea, chiar de unii clujeni!), ei ,acum vedeti! Autostrada Transilvania nici macar nu mai e luata in calcul.

divide et impera!
pina ardelenii nu vor avea simtul identitatii de ardelean(care inseamna locuitor al Ardealului,c o fi vorbitor de rumina,maghiara si ce or mai ramas)regatenii vor continua sa shi construiasca ctitoriili cu banii vostri

pana nu scapam de tirania miticilor, no sa evoluam prin munca noastra niciodata....cand a fost aici Caritasul , in Ardeal, pe acolo pe la mitici , olteni, moldoveni bagau cutitul in tine si-ti rasturnau masina scumpa, cu nr. de Cluj..., acum bucalezii ne fac de 10 ori mai mult deact Caritasul....,ca atare:nu voi vota niciodata , nimic legat de PDSR...,si nimic legat de el...

Ardeleni, toate fondurile si prioritatiile sunt in sudul tarii, asa a fost de foarte multi ani si asa este si in prezent, noi suntem buni la platit taxe si la munca, iar cand se pune problema dezvoltarii regiunii, a infrastructurii numai promisiuni, nu sunt bani, nu e momentul, etc, .....; Fiecare an pierdut, conteaza foarte mult in competitia cu alte regiuni, pentru atragerea de fonduri, investitori, pentru crearea de locuri de munca, pentru dezvoltare in general; Ce fac politicienii nostrii din Transivania .....????

Ardealul trebuie rupt de rominia ,ne-am saturat de mizeria ,falsul si ***EDITAT***ia miticilor ,LASATI ARDEALUL ARDELENILOR CIND AVEM AUTOSTRADA? 2030??? RUSINE !!!!!!! PONTA SI RESTUL !!!!!

o data pt. totdeauna ardealul trebuie rupt de rominia ,ce dracu asa simtim tot mai multi ,ne-am saturat de mizeria ,falsul si ***EDITAT***ia miticilor ,LASATI ARDEALUL ARDELENILOR

bine ca craiova- slatina se poate construii, sa isi poata plimba oltenii mertanele cu geamuri din carton

Am schimbat ceva care; nu a facut nimic "cu altceva care chiar nu a facut nimic in aceasta perioada sper ca transilvaneni o sa deschida o data ochi sa vada deoarece mitici merg pe premiza ca la prosti promitele mult si dale putin avem ocazia sa ii taxam in decembrie la alegeri sa nu sa creada chiar buricul pamantului.

Uioreanu nu demult afirma ca unii nu stiu sa citeasca,vom face si vom drege...,ca-i in programul USL,etc.
Pe astia nu-i intereseaza decat persoana lor si eventual gasca lor.Bani doar pentru regatzenii care voteaza cu cine trebuie.

Multumim Ponta. Unde sunt promisiunile facute cand ati venit la putere? Ponta, esti un mincinos...si ai inceput asta devreme....cu doctoratul tau copiat. Sa va fie rusine.

Acum intelegeti ce mult a contat Emil Boc pentru Cluj si pentru Ardeal in general?

Inca un sacrificiu din partea TRANSILVANENILOR in sustinerea miticilor .
Oare cati o sa mai voteze din Transilvania cu astia ?????
Mitici au profitat totdeauna pe urma Transilvaniei
Ne mai lasam murdariti de cei din sud???

Daca nu ne trezim , Transilvania o sa ajunga iar ca pe timpul lui Nastase si Iliescu:"cenusareasa"Romaniei! Atentie ce si pe cine votati, ardeleni!!!! Trebuie sa fim solidari si sa ne sustinem interesele regiunii!!!

Nici acum nu va dati seama ca PSD-ul si mai nou "democratii" de la PNL ne fac pe fata?
Rusine miticilor. Pana nu vom fi separati de ei tot asa va fi.....

cred ca este momentul ca politicienii din Transilvania sa faca ceva pentru continuarea lucrarilor la autostrada.

Toate fondurile si toate prioritatile in sudul tarii ,care inghite totul si trage tara in jos.prioritatea legarii romaniei spre vest printr-o zona prospera(transilvania)nu poate fi pusa in nici o discutie de cei care nu au "interes personal".Daca se va gasi vreodata vreun interes de acest gen vor aparea si fondurile...

multumim USL ca va bateti joc de Ardeal! fraierii sa voteze in continuare cu ei!

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide