Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Luni, 02 Apr. 2018, 12:49
2
1284

Blitz, agenția din România cu cele mai multe premii câștigate în 2018, la Gala Profesioniștilor în Imobiliare

Și în acest an, în cadrul Galei Profesioniștilor în Imobiliare, care a avut loc la București, eveniment organizat de Clubul Profesioniștilor în Imobiliare și Imobiliare.ro, Blitz a fost apreciată la nivel național, fiind agenția din România cu cele mai multe premii câștigate.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Juriul profesionist al CPI Național 2018 a analizat cu atenție, acțiunile și rezultatele obținute de Blitz în 2017. Aceștia au apreciat în mod special, modul prin care înțelegem să facem imobiliare, paleta de servicii integrate oferite clienților și nu în ultimul rând instrumentele și metodele prin care contribuim constant la dezvoltarea și la profesionalizarea domeniului imobiliar.

Premiile câștigate sunt: “Cea mai puternică agenție din Cluj”, “Cel mai puternic brand din Cluj”, “Cea mai puternică prezență online” și “Investiție continuă în profesionalism”.

Cea mai puternică agenție din Cluj

De câțiva ani buni, pe scena Galei Profesioniștilor în Imobiliare, Blitz își păstrează poziția dominantă a titlului de “Cea mai puternică agenție din Cluj”. Blitz a fost remarcată în breasla imobiliară, ca fiind compania cu cel mai mare număr de angajați și colaboratori, cu o structură foarte atent și în detaliu gândită. În organigrama Blitz există departamente interne, specializate pe diverse tipuri de servicii, menite să întâmpine și să se plieze pe nevoile clienților. Aceste departamente interne corelate cu serviciile integrate pe care le oferă, au propulsat Blitz în topul agențiilor, fiind compania cu cea mai largă paletă de servicii din domeniul imobiliar.

Cel mai puternic brand din Cluj

Blitz se focusează pe calitatea imaginii și a serviciilor livrate și pune un mare accent pe tot ce înseamnă canale de marketing. Chiar dacă este un brand local, Blitz este recunoscută la nivel național de colegii din domeniul imobiliar, datorită campaniilor offline și online inovatoare. Clubul CPI a considerat că Blitz este un exemplu de brand awareness și un model de urmat, care a reușit să-și implementeze “numele” în mentalul colectiv național și să-și transforme clienții, în promotori ai brand-ului. Astfel, agenției i-a fost acordat titlul de “Cel mai puternic brand”, un titlu pe care deja compania îl deținea pe piața clujeană.

Cea mai puternică prezență on-line

Instrumentele și metodele de marketing folosite de Blitz au corelat ca rezultat cu peste 50.000 de lead-uri. Blitz este prezentă pe cele mai importante canale de social media și portaluri de imobiliare, iar această “omniprezență” nu a rămas nerăsplătită, astfel că Blitz-ului i-a revenit titlul de “Cea mai puternică prezență on-line”.

Investiție continuă în profesionalism

Investiția continuă în programe de formare și de specializare concepute pentru consilierii imobiliari, echipa de middle management și nu numai, sunt materializate printr-o serie de programe interne. Programul Blitz Camp a adus un mare aport comunității imobiliare, în cadrul căruia agenții trec printr-o serie de training-uri susținute de specialiști din breaslă, cât și domenii conexe. Planul Blitz Evolution reprezintă un plan de carieră atent gândit, cu etape concrete de dezvoltare și creștere profesională, fiind ghidul spre succesul financiar al consilierilor imobiliari. Recunoașterea importanței acestor acțiuni a dus la obținerea premiului pentru “Investiție continuă în profesionalism”.

Cele patru premii obținute anul acesta la Gala Profesioniștilor în Imobiliare confirmă încă o dată faptul că munca asiduă, transparența cu care ne prezentăm în fața clienților, investiția continuă în dezvoltarea personală și profesională a echipei, în serviciile integrate oferite, accentul pus pe feedback-urile primite și campaniile de marketing neconvenționale sunt “ingredientele” de succes ale unei companii de succes.

 

Articole din aceeasi categorie
Organele tânărului au fost transplantate unor copii aflați în stare critică
18 Iul. 2018
17:14
0
Consiliul Judeţean Hunedoara marchează Centenarul Marii Uniri printr-o gafă enormă.
18 Iul. 2018
15:37
0
Bistriţa, Braşov, Iaşi şi Roman sunt cele patru oraşe care au intrat în cursa pentru titlul „Capitala Tineretului din România”, ediţia 2019-2020.
18 Iul. 2018
15:11
0
O delegație clujeană compusă din reprezentanți ai Asociației „Produs de Cluj" și ai Centrului de Informare Turistică al municipiului Cluj-Napoca, respectiv din membri ai Ansamblului Folcloric „Mu
18 Iul. 2018
13:05
0
Parcul "Alpinet", de pe malul Canalului Bega din Timişoara, a fost redeschis după lucrări de reamenajare în valoare de 1,2 milioane de lei
18 Iul. 2018
11:13
0
Două persoane sunt blocate în subteran, după ce tavanul unei galerii s-a prăbușit
18 Iul. 2018
10:55
0

Recomandari

Post new comment

Comentarii

Blitz: profite uriase din vanzarea de vise pe credite intr-un oras deja super aglomerat.

This looks to me more then an advertising for Blitz then a report from the Gala, all i read is Blitz and you do not even bother to mention which other companies might also have won something ...
Does not sound and look like an independent opinion for me.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide