Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 29 Sep. 2017, 16:06
2
2562

FOTO: Cum arată drumul care leagă Căpușu Mare de Râșca. Au fost executate lucrări de întreținere pe mai mult de 18 kilometri

Lucrările de întreținere curentă şi periodică pe drumul judeţean DJ 103K Căpuşu Mare (DN1) – Agârbiciu – Dângău – Râşca au fost finalizate.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Lucrările au vizat un sector de drum în lungime de 18,52 kilometri, cuprins între localitatea Căpuşu Mare (joncţiunea cu drumul naţional DN1) şi centrul localităţii Râşca.

Lucrările au constat în plombări cu emulsie prin stropiri succesive, plombări cu beton asfaltic, tratarea burdușirilor și a tasărilor, curățare șanțuri, rigole și podețe, cosiri şi tăieri de vegetaţie. De asemenea, odată cu finalizarea lucrărilor de întreținere au demarat și se află în plină derulare lucrări de marcaje rutiere pe axul drumului.

"Acest drum reprezintă o rută alternativă de acces, diferită de cea pe care o oferă drumurile naționale, spre una dintre cele mai importante zone turistice din județ, stațiunea Fântânele – Beliș", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Tot pe drumul judeţean DJ 103K, în continuarea acestui sector de drum, pe tronsonul Râșca – Beliș au fost finalizate lucrări de aşternere de covor asfaltic pe o lungime de 7,2 kilometri. Acest tronson leagă centrul localităţii Râșca de localitatea Beliș - intersecția cu drumul național DN 1R.

 

Articole din aceeasi categorie
Consilierii județeni au aprobat alocarea a 3,7 milioane de lei, care vor asigura cheltuielile neeligibile pentru 7 drumuri județene ce vor fi modernizate cu fonduri primite în cadrul Programului Națio
26 Apr. 2018
15:48
0
Municipalitatea din Iași vine cu o veste bună. Mai exact, parcul de autobuze și tramvaie ar putea fi modernizat prin intermediul fondurilor europene.
26 Apr. 2018
14:30
0
Nu mai puțin de 1.740 de arbori cu balot vor fi plantați în Cluj-Napoca până la finalul primăverii. Arborele cu numărul 1.000 a fost plantat astăzi în Parcul Central
26 Apr. 2018
13:21
0
Parkingul de pe Aleea Negoiu nu poate fi utilizat deoarece nu are toate avizele necesare
26 Apr. 2018
13:15
1
Pe drumul județean DJ 764B Valea Drăganului – Baraj Drăgan se execută lucrări de întreținere curentă și periodică. Așa că turiștii și locuitorii din zonă trebuie să fie atenți!
26 Apr. 2018
12:50
0
Peste 30 din accidentele rutiere produse în acest an în municipiul Brașov au avut loc ca urmarea a neacordării priorității pietonilor de către șoferi, la trecerile special amenajate pentru aceștia, au
26 Apr. 2018
12:24
0

Post new comment

Comentarii

Foarte riscant!
Nu a fost tunsa sau defrisata vegetatia de langa drum.
Nu au fost astupate gropile de langa acostament (vezi cea din padure in viraj stanga la coborare spre Capus).
Nu sunt indicatoare de atentionare sau prioritate pe un sens sau limitare de viteza in zonele de risc maxim.
Benzile de sens marcate, nu au latimea prevazuta in standarde.
Sa continui?

La nici doua saptamani dupa ce au disparut utilajele, in timp ce urcam spre Rasca, am fost depasit de o dubita cu remorca si fix in locul acela era rupta o bucata din marginea asfaltului si am luat-o in plin. Pe loc am facut pana pe spate iar in fata bolfa. Pe sectorul de drum de la Capus pana la Cristesti s-au facut doar plombari desi localnicilor li s-a promis ca vor avea covor asfaltic nou. Pe sectorul de la Cristesti si pana la Belis s-au facut plombari iar apoi s-au turnat doua straturi de asfalt dar desi in unele portiuni au latit putin drumul, nu va rezista deoarece au mers pana pe vechiul acostament unde evident nu este fundatie si se va rupe marginea. As fi curios cine a comandat acest articol de 2 lei si as dori sa il cunosc personal sa ii pun in brate cele doua cauciucuri si sa il intreb cum se poate ca o masina rulata afara 230.000 km nu a folosit niciodata roata de rezerva, dar aici pe un drum care tocmai a fost reabilitat, aproape ca mai avea nevoie de una.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide