Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Sâmbătă, 18 Iul. 2009, 20:22
19
12768

Consulat roman deschis la Trieste – Italia

consulat roman deschis la trieste italia
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Romanii din Italia au la dispozitie un nou oficiu consular. Acesta a fost deschis saptamana aceasta in localitatea Trieste si, dupa cum au precizat oficialii Ministerului Afacerilor Externe (MAE), este in curs de amenajare.

 

“In momentul de fata, Consulatul General al Romaniei la Trieste poate efectua toate serviciile consulare, cu urmatoarele exceptii: primirea dosarelor de redobandire a cetateniei, eliberarea pasapoartelor pentru cetatenii romani cu domiciliul in strainatate, includerea minorilor in pasapoartele parintilor, vize”, se arata intr-un comunicat al ministerului.

 

Pana la finalizarea lucrarilor de amenajare a Consulatului General al Romaniei la Trieste programul de lucru cu publicul va fi urmatorul:
* luni - 11:00 – 14:00;
* marti – 11:00 – 14:00;
* joi - 11:00 – 14:00.

 

Consulul General al Romaniei la Trieste este Radu Dobre, iar adresa la care functioneaza noua institutie e pe Via Udine nr. 11.

 

“Deschiderea unui nou consulat roman la Trieste se inscrie in efortul constant depus de MAE in vederea extinderii retelei consulare pe teritoriul Italiei, venind astfel in sprijinul cetătenilor romani aflati pe teritoriu acestui stat”, au aratat reprezentantii MAE.

 

La ora actuala, in Italia, existao reprezentantadiplomatica, adica Ambasada Romaniei la Roma, www.roma.mae.ro, şi patru oficii consulare de cariera- Consulatul General al Romaniei la Milano www.consulatmilano.com, Consulatul General al Romaniei la Torino, www.consulatulromaniei.it, Consulatul General al Romaniei la Bologna şi Consulatul General al Romaniei la Trieste.

 

Cei interesati pot contacta consulatul din Trieste la numerele de telefon 00 39 040 411 652; 00 39 040 412 536; 00 39 040 416 350; 00 39 040 528 136, fax 00 39 040 449 38 sau la e-mail consulat.trieste@gmail.com.

 

citynews.ro

Articole din aceeasi categorie
Un vaccin experimental împotriva virusului Ebola, creat în Canada este testat clinic în Statele Unite ale Americii.
23 Oct. 2014
13:27
0
Incident armat la Otawa, lângă şi în interiorul clădirii Parlamentului Canadei. Un militar a fost ucis.
22 Oct. 2014
21:32
1
Noua Comisie Europeană, condusă de luxemburghezul Jean-Claude Juncker, a primit miercuri, la Strasbourg, votul de învestitură din partea Parlamentului European, informează agenţiile internaţionale de
22 Oct. 2014
17:26
0
Sportivul paralimpic Oscar Pistorius, acuzat că şi-a ucis prietena la începutul anului trecut, a fost condamnat la cinci ani de închisoare cu executare.
21 Oct. 2014
15:38
0
Oscar de la Renta s-a stins din viață, la vârsta de 82 de ani, după o luptă de mai mulți ani împotriva cancerului. Moartea marelui creator de modă a fost anunțată de un membru al familiei sale.
21 Oct. 2014
13:17
0
O campanie publicitară în Rusia a dus la înregistrarea a 517 accidente în doar o zi.
20 Oct. 2014
14:29
0

Post new comment

Comentarii

Buna ziua.Fetita mea a amplinit 14 ani si vreau sa stiu daca pot sa-i fac cartea de identitate la ambasada din Trieste.Mentionez ca avem rezidenta in Italia de 10 ani atat eu mama ei cat si ea avem documentele scazute.Ma intereseaza daca pot face aceste documente si costul lor.VA MULTUMESC.

Buna ziua.Fetita mea a amplinit 14 ani si vreau sa stiu daca pot sa-i fac cartea de identitate la ambasada din Trieste.Mentionez ca avem rezidenta in Italia de 10 ani atat eu mama ei cat si ea avem documentele scazute.Ma intereseaza daca pot face aceste documente si costul lor.VA MULTUMESC.

Buna seara,eu am primit de ceva timp catatenia romana dar in cerificat nu mi-au scris unde m-am nascut si din cauza aceasta nu pot obtine Certificatul de nastere Romanesc. M-am adresat la Consulatul Romaniei din Trieste de 3 ori si mi-ai spus ca e corect asa. In sfirsit am scris o plangere la Sectorul N.1 Bucuresti la care mi.ai raspuns ca trebuie sa ma adresez din nou la Consulatul din Trieste dar dinsii ma refuza. Spuneti-mi va Rog frumos cum sa ies din certcul asta ca sa pot redobindi un certificat unde sa fie scris locul meu de nastere ?.. Va multumesc anticipat !!!

sunt in italia cu songiorno de gravidante mia venit ordenu de redobindira cetateniei fetita are 2luni ce documente trebu ca sa pot depune juramintul aici

buna ziua,as vrea sa plec in romania cu baiatul care sa nascut aici si nu are documente romanesti .Ce fel de acte imi trebuie?

buna ziua ma aflu in italia si vreu sa depun juramintu in aceasta tara cum se face prenotarea

Buna ziua ! as vrea sa stiu ce acte imi trebuie pnt. a merge in Romania, fiul meu care i-a scazut pasaportul? va multumesc!

buna va rog frumos am sunat la ambasada si nu mia raspuns nimeni am nascut fetita aici si nu stiu ce acte trebuie sa ma prezint la ambasada daca stiti ceva va rog sami spuneti si ce mare are pasaportul scazut ..

Buna ziua! As vrea sa stiu orarul cu publicul si daca e nevoie de programare pentru Nulla Osta pentru casatorie in Italia. Va multumesc!

buna seara ,asi vrea sa stiu orarul cu publicu pentruca vreau sa fac certificatu de nastere al copilului si cat ma costa.va multumesc.

BUNA ZIUA ,sunt cetatean a Republicii Moldova as vrea sa stiu ce acte imi trebuie pentru depunerea juramintului,si care este ziua programarii,si daca imi trebuie vreo stampila in pasaportul moldovenesc pentru ca am permis de munca valabil pina in martie 2014.Va multumesc mult.

sint cetatean roman,casatorita in italia cu un cetatean italian.Ce acte sint necesare ptr inscrierea casatoriei in Romania si daca la Trieste in consulat pot face acest lucru.Multumesc anticipat,mentionind anul casatoriei 2009

buna ziua,asi dori sa stiu daca pot sa-i fac fiului meu pasaportul in italia deoarece ii scade in luna decembrie.fiul meu are 15 ani si are si domiciliu in italia pe pasaport.va multumesc

Buna seara,sunt o cetateanca a Republicii Moldova si lucrez in Verona asa dori sa aflu daca asa putea sa depun juramintul pentru cetatenie romana si ce acte sunt necesare,si daca trebuie de facut inscriere.Va multumesc.

buna seara.vroiam sa va intreb ce documente trebuiesc ptr certificatul de nastere al copilului nascut in italia.si inca ceva.sotul a avut pasaportul expirat dar la facut tot la dvs.acum are buletinul de romania expirat mai e nevoie sa il faca sau se poate si fara sa facem certificatul de nastere al copilului.noi suntem amandoi romani.va multumesc.astept un raspuns.

astea sunt actele :1 pt certificat nastereConsulatul General al României
Trieste
Via Udine 11, E-mail: HYPERLINK "mailto:consulat.trieste@gmail.com" consulat.trieste@gmail.com
Cererea de înscriere a naşterilor în registrele de stare civilă române
se depune la misiunea diplomatică sau oficiul consular cel mai apropiat (in functie de adresa de rezidenţă a petentului), de părintele cetăţean român sau, dacă ambii parinti sunt cetateni romani, poate prezenta cererea unul singur. La eliberarea documentului se va prezenta acelasi parinte care a depus cererea, pentru a semna in registrele de stare civila. 
Documente necesare: 
certificatul (extrasul) de naştere italian, în care să fie trecuţi părinţii, cu numele de familie trecut în dreptul tatălui, apostilat de prefectura locală, în original şi copie. Apostila de la Haga se obţine de la Ufficio Legalizazzioni din cadrul Prefecturii de rezidenţă;
declaraţia pe proprie răspundere privind inexistenţa altei transcrieri în România (formularul se primeşte la consulat);
declaraţia de recunoaşterii a paternităţii (formularul se primeşte la consulat)
în cazul depăşirii perioadei de 6 luni de la data naşterii, se completează o altă declaraţie (formularul se primeşte la misiunea diplomatică)
cărţile de identitate româneşti ale soţilor valabile sau paşapoartele pentru cetăţenii români cu domiciliul în Italia – este scris pe paşaport Italia la pag. 2), cartea de identitate-Republica Moldova;
certificatele de naştere ale părinţilor; in cazul in care unul dintre părinţi este cetatean italian/străin Republica Moldova, se va prezenta extrasul de nastere al acestuia în care să fie menţionati parintii / tradus în limba italiană sau română pentru cazul părintelui care deţine altă cetăţenie decât cea italiană ;
Certificat de casatorie romanesc in original;
hotararea de divort din Romania (sau recunoscuta in Romania) in original – dacă este cazul / certificatul de deces al fostului soţ – dacă este cazul – pentru părinţii cetăţeni români
costui serviciului: 125€, respectiv 170€ în cazul depăşirii perioadei de 6 luni de la data naşterii.
Termen: aprox. 2 saptamani; NU SE FAC LA URGENTA!
Documentele trebuie sa fie in original si cate doua copii/document;
Documentele se depun de catre tatal copilului, cetatean roman sau dupa caz, de ambii parinti (alte cetatenii).
Program: luni, marti, miercuri, joi de la 10°°-15°°
si 2 : pt pasaport : Consulatul General al României
Trieste
Via Udine 11, E-mail: HYPERLINK "mailto:consulat.trieste@gmail.com" consulat.trieste@gmail.com
Fax 040 449 38
Tel 040 411652, 040 416 350
PAŞAPOARTE
I. Pentru cetăţenii români cu domiciliul in România
În conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 2252/2004 al Consiliului Europei din 13 decembrie 2004 privind standardele pentru elementele de securitate şi elementele biometrice integrate în paşapoarte şi în documente de călătorie emise de statele membre, România, ca stat membru, a introdus paşapoartele electronice. Elementul de noutate constă în introducerea mediului electronic de stocare (cipul). Cipul include datele personale existente în fila informatizată: nume, prenume, data naşterii, codul numeric personal, termenul de valabilitate al documentului, organul emitent, cetăţenia. De asemenea, acesta conţine imaginea facială şi impresiunile digitale a 2 degete pereche de la ambele mâini, cu excepţia minorilor cu varsta sub 6 ani.
 Valabilitatea paşaportului electronic este de 5 ani, iar pentru minorii cu vârsta sub 6 ani, valabilitatea acestuia este de 3 ani.
Incepand cu data de 1 februarie 2010, misiunile diplomatice ale Romaniei preiau solicitarile pasapoarte conform noii proceduri. Cererile pentru eliberarea paşapoartelor se depun personal de către solicitanţi. Prezenţa solicitanţilor de paşapoarte la sediul oficiilor consulare este absolut obligatorie pentru prelevarea datelor biometrice, conform normelor în vigoare.
√ Paşaportul nu se mai obţine prin mandatar cu procură specială.
√ Se eliberează paşaport individual şi pentru minori. Minorul nu mai poate fi inclus în paşaportul părinţilor.
√ Paşapoartele electronice nu se efectuează în regim de urgenţă.
√ Paşapoartele model 2001 rămân valabile până la expirarea termenului de valabilitate.
√ Taxele pentru eliberarea paşapoartelor electronice simple sunt de: 100 euro.
La expirarea valabilităţii pasaportului actual este necesară obţinerea unui nou paşaport întrucât acesta nu mai poate fi prelungit.
Termenul de eliberarea al unui nou pasaport este de aproximativ 3 luni.
Ce aveţi de făcut dacă aveţi nevoie de un nou paşaport simplu (sunteti posesorii unei carti de identitate romanesti valabile)
Să vă prezentaţi personal la oficiul consular al României la Trieste şi să depuneţi direct cererea pentru eliberarea unui nou paşaport simplu, împreună cu următoarele documente:
1 ) certificatul de nastere romanesc in original şi o fotocopie;
2) certificatul de casatorie romanesc in original (pt. cei casatoriti si pt cei vaduvi); pentru casatoriile incheiate in strainatate, certificatele de casatorie straine trebuie mai întâi transcrise/ inscrise in registrele de stare civila romanesti.
3) sentinta de divort ramasa definitiva in original (pt. cei divortati) ; sentintele de divort/ adoptie emise in strainatate trebuie recunoscute de catre instantele romanesti sau trebuie prezentate actele de stare civila romanesti (nastere, casatorie), cu mentiunea desfacerii casatoriei/ adoptiei pe marginea acestora
4 ) certificatul de deces romanesc al sotului/sotiei, in original (pt. cei vaduvi) şi o fotocopie;
5 ) pasaportul vechi in original si o fotocopie (primele 4 pagini);
6 ) buletinele sau cartile de identitate romanesti, valabile, in original şi fotocopii. În cazul în care documentul în cauză nu există sau este expirat, solicitantul va trebbi mai întâi să întocmească o procură specială pentru obţinerea carţii de identitate din România. Actele de paşaport se pot depune numai după ce se obţine cartea de identitate;
7) in cazul in care pasaportul anterior a fost pierdut sau furat, solicitantul trebuie sa depuna, in original, raportul politiei sau al carabinierilor eliberat in urma declaratiei de pierdere sau furt
Consulatul vă va prelua cererea şi o va transmite Direcţiei Generale de Paşapoarte din România;
Autorităţile competente din România vor trimite noul paşaport oficiului consular respectiv, de la care îl puteţi prelua.
Termenul de eliberarea al unui nou pasaport este de aproximativ 3 luni.
Solicitarea de noi pasapoarte se va face, începând cu data de 1 februarie 2011, fără programare, la sediul consulatului, de luni până joi, între orele 10-15 .
Eliberarea paşapoartelor simple pentru minori
Pentru minorii care nu au împlinit vârsta de 14 ani, paşaportul simplu este eliberat numai în următoarele condiţii: 
la cererea ambilor părinţi,
la cererea părintelui supravieţuitor,
la cererea părintelui căruia i-a fost încredinţat minorul prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă,
după caz, la cererea reprezentantului legal.
Pentru minorii care au împlinit vârsta de 14 ani, paşaportul simplu este eliberat numai la cererea acestuia,în următoarele condiţii: 
cu acordul ambilor părinţi,
cu acordul părintelui supravieţuitor,
cu acordul părintelui căruia i-a fost încredinţat minorul prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă,
după caz, cu acordul reprezentantului legal.
În situaţia în care există neînţelegeri între părinţi în privinţa acordului sau unul dintre părinţi nu-şi poate exprima voinţa, paşaportul simplu pentru minor se eliberează numai după soluţionarea acestor situaţii de către instanţa de judecată, care se pronunţă în condiţiile legii.

Documente necesare pentru obtinerea unui pasaport de cetatean roman cu domiciliul in România – pentru minor
1) certificatul de nastere romanesc al minorului in original şi o fotocopie;
2) certificatul de casatorie romanesc al părinţilor in original (pt. cei casatoriti si pt cei vaduvi) sau certificatele de nastere in orginal ale parintilor daca nu sunt casatoriti; pentru casatoriile incheiate in strainatate, certificatele de casatorie straine trebuie transcrise/ inscrise in registrele de stare civila romanesti.
3) sentinta de divort a părintelui ramasa definitiva si irevocabila in original (pt. cei divortati din care sa rezulte cărui parinte i-a fost incredinţat copilul şi fotocopii) ; sentintele de divort/ adoptie emise in strainatate trebuie recunoscute de catre instantele romanesti sau trebuie prezentate actele de stare civila romanesti (nastere, casatorie), cu mentiunea desfacerii casatoriei/ adoptiei pe marginea acestora
4) certificatul de deces românesc al părintelui, în original ( în cazul în care un părinte este decedat) şi două fotocopii;
5) paşaportul vechi în original si fotocopii (primele 4 pagini) dacă este cazul;
6) buletinele sau cartile de identitate romanesti ale părinţilor, valabile, in original şi fotocopii. În cazul în care minorul are peste 14 ani , acesta va trebui să prezinte şi cartea de identitate. Actele de paşaport se pot depune numai dacă se prezintă cartea de identitate în cazul minorului care a împlinit 14 ani;
7) in cazul in care pasaportul anterior a fost pierdut sau furat, solicitantul trebuie sa depuna, in original, raportul politiei sau al carabinierilor eliberat in urma declaratiei de pierdere sau furt. Precum si o traducere a acesteia in limba romana.
In cazul minorilor peste 14 ani este necesara si o declaratie a ambilor părinţi, prin care îşi dau acordul pentru eliberarea unui paşaport individual pentru fiul/fiica lor minor/ă.
Solicitarea de noi pasapoarte se va face, începând cu data de 1 februarie 2011, fără programare, la sediul consulatului, de luni până joi, între orele 10-15.
Nota:
pentru preluarea fotografiilor este necesara imbracaminte in culori inchise.
In cazul pierderii pasaportului/ cartii de identitate procesul verbal eliberat de catre autoritatile italiene trebuie tradus in limba romana.

II. Pasapoarte pentru cetăţenii români cu domiciliul in străinatate
Puteţi beneficia de paşaport de Cetăţean Român cu Domiciliul în Străinătate ( CRDS - Italia) dacă sunteţi cetăţean român şi dacă :
aţi dobândit drept de şedere pentru o perioadă de cel puţin un an sau, după caz, aveţi prelungit succesiv dreptul de şedere , în decurs de un an, pe teritoriul statului respectiv;
aţi dobândit un drept de şedere pe teritoriul statului respectiv în scopul reunificării familiale cu o persoană care are domiciliul în statul respectiv;
aţi dobândit drept de lungă şedere sau drept de şedere permanentă;
aţi dobândit cetăţenia statului respectiv;
aveţi drept de muncă;
sunteţi înscris la o instituţie privată sau publică pentru studii sau formare profesională;
sunteţi posesorul unui certificat de înregistrare ori al unui document care atestă rezidenţa într-un stat membru UE sau al Spaţiului Economic European.
Cererea pentru eliberarea documentului trebuie depusă personal. În privinţa paşaportului CRDS se aplică aceleaşi proceduri ca şi în privinţa paşaportului simplu.
Cererile se depun personal, în Italia, la sediul consulatului, iar în ţară, la serviciile publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple pe a căror rază a avut ultimul domiciliu sau, după caz, reşedinţa, precum şi, în cazurile prevăzute de art. 15 alin. (3) şi (4) din Legea nr. 248/2005, la cel mai apropiat serviciu public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple.
Taxa este de 100 de euro. Termenul de eliberare al unui nou pasaport este de aproximativ 2-3 luni.

Documente necesare pentru obtinerea unui paşaport de cetăţean român cu domiciliul in Italia
1) permisul de sedere original sau atestatul de inscriere în registrul de populaţie rezidentă (attestato di soggiorno)  de la primăria italiană şi o fotocopie a acestuia;
2) certificatul de rezidenţă original eliberat de Primăria locală; 
3) cartea de identitate italiană şi o fotocopie;
4) certificatul de nastere romanesc in original şi o fotocopie;
5) certificatul de casatorie romanesc in original (pt. cei casatoriti si pt cei vaduvi); pentru casatoriile incheiate in strainatate, certificatele de casatorie straine trebuie mai întâi transcrise / inscrise in registrele de stare civila romanesti.
6) sentinta de divort ramasa definitiva in original (pt. cei divortati) ; sentintele de divort/ adoptie emise in strainatate trebuie recunoscute de catre instantele romanesti sau trebuie prezentate actele de stare civila romanesti (nastere, casatorie), cu mentiunea desfacerii casatoriei/ adoptiei pe marginea acestora.
7) certificatul deces romanesc al sotului/sotiei, in original (pt. cei vaduvi) şi o fotocopie;
8) pasaportul vechi in original si o fotocopie (primele 4 pagini);
9) buletinele sau cartile de identitate romanesti in original şi fotocopii ( daca schimbati domiciliul din Romania in Italia );
In cazul in care pasaportul anterior a fost pierdut sau furat, solicitantul trebuie sa depuna, in original, raportul politiei sau al carabinierilor eliberat in urma declaratiei de pierdere sau furt. Precum si o traducere a acesteia in limba romana.

Documente necesare pentru obtinerea unui paşaport de cetăţean român cu domiciliul in Italia - pentru minor
1) permisul de sedere original in care sa fie inclus copilul sau atestatul de inscriere în registrul de populaţie rezidentă (attestato di soggiorno) de la primăria italiană şi o fotocopie a acestuia;
2) certificatul de rezidenţă pe numele copilului în original eliberat de Primăria locală;
3) cartea de identitate italiană pentru minorii care au împlinit vârsta de 15 ani;
4) certificatul de nastere românesc în original şi o fotocopie;
5) certificatul de căsătorie românesc în original al parintilor şi fotocopii, (daca este cazul) sau certificatele de nastere ale parintilor, in original, daca nu sunt casatoriti; pentru casatoriile incheiate in strainatate, certificatele de casatorie straine trebuie transcrise/ inscrise in registrele de stare civila romanesti.
6) sentinta de divort ramasa definitiva in original (in cazul parintilor divortati), din care sa rezulte carui parinte i-a fost incredintat copilul şi fotocopii ; sentintele de divort/ adoptie emise in strainatate trebuie recunoscute de catre instantele romanesti sau trebuie prezentate actele de stare civila romanesti (nastere, casatorie), cu mentiunea desfacerii casatoriei/ adoptiei pe marginea acestora
7) certificatul de deces românesc al părintelui, în original ( în cazul în care un părinte este decedat) şi fotocopii;
8) paşapoartele parinţilor/carti de identitate in original si fotocopii (primele 4 pagini);
9) declaratia parintilor ca sunt de acord cu efectuarea pasaportului - în cazul minorilor peste 14 ani
In cazul copiilor peste 14 ani este necesara si o declaratie a copilului ca nu este posesor de carte de identitate romaneasca, daca este cazul. De asemenea, dacă unul dintre părinţi deţine paşaport CRDS, iar celălalt nu, cel cu domiciliul în România trebuie să dea o declaraţie de acord.
Solicitarea de noi pasapoarte se va face, începând cu data de 1 februarie 2011, fără programare, la sediul consulatului, de luni până joi, între orele 10-15.
Nota:
pentru preluarea fotografiilor este necesara imbracaminte in culori inchise.
In cazul pierderii pasaportului/ cartii de identitate procesul verbal eliberat de catre autoritatile italiene trebuie tradus in limba romana

Buna ziua.Fetita mea sa nascut in Italia de putin timp locuiesc in padova,vroiam sa va intreb ce documente trebuie sa va prezint pentru a face certificatul de nastere romanesc si eventual pasaportul.Va multumesc

Buna ziua.Fetita mea sa nascut in Italia de putin timp locuiesc in padova,vroiam sa va intreb ce documente trebuie sa va prezint pentru a face certificatul de nastere romanesc si eventual pasaportul.Va multumesc

Buna ziua,asi vrea sa stiu orarul cu publicul,si 2 am un baietel de 9 luni asi vrea sa-i fac certificat de nastere si pasaport.Vreau sa stiu costurile si valabilitatea pasaportului.VA MULTUMESC?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

Comentarii

Cornelia Catanga şi-a văzut visul cu ochii: a fost dusă la altar de către Aurel Pădureanu. Naşi le-au fost Cristi Brancu şi soţia sa, Oana.
23 Oct. 2014
17:28
Ninge ca in povesti de cateva ore bune...
23 Oct. 2014
17:21
Nicoleta Luciu a simţit-o pe pielea ei. Frumoasa vedetă a început să aibă dureri mari de...
23 Oct. 2014
14:59
Inchide